سرپرست شهرداری کرمانشاه به تشریح جزییات پرداخت معوقات کارگران و پرسنل شهرداری کرمانشاه پرداخت.

سرپرست شهرداری کرمانشاه به تشریح جزییات پرداخت معوقات کارگران و پرسنل شهرداری کرمانشاه پرداخت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، مهندس حامد لعل‌بخش در گفتگو با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پرداخت معوقات حقوق و دستمزد کارگران و پرسنل شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: ما در پرداخت معوقات شهرداری منطقه ۲ مشکلاتی داشتیم که رفع شد.

وی این مشکلات را مربوط به مسدود کردن حساب شهرداری منطقه ۲ از سوی تامین اجتماعی دانست و افزود: ۵۰ درصد معوقات منطقه ۲ پرداخت شده و در حال حاضر ۲۰۰ میلیون تومان باقیمانده که تا آخر وقت پرداخت می‌شود.

سرپرست شهرداری کرمانشاه بیان داشت: تمام حقوق کارگران تا شهریورماه و کارمندان تا مهرماه پرداخت شده است و بعد از پرداخت معوقات شهرداری منطقه ۲ تا دوازدهم آذرماه پرداخت حقوق مهرماه کارگران را آغاز می‌کنیم.

مهندس لعل‌بخش در مورد عدم واریز حق بیمه توسط یکی از پیمانکاران مناطق شهرداری و اعتراضات کارگران در این خصوص نیز گفت: در این مورد به بازرسی دستور ورود داده‌ام تا موضوع را بررسی کنند.

وی همچنین در مورد تاخیر در پرداخت حقوق عوامل شهرداری به ارائه توضیحاتی پرداخت و بیان داشت: در قراردادهای شهرداری با پیمانکاران قید می‌شود که چون شهرداری معمولا در پرداخت‌ها یک تا دو ماه عقب است لذا باید توانایی پرداخت حداقل دوماه را داشته باشند.

سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: معمولا هیچ شرکتی این توان پرداخت دو ماه حقوق را ندارد و این ظلم در حق کارگر است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات