همکاری و ارتباط دوسویه میان شهرداری و سازمان نظام مهندسی در راستای توسعه پایدار شهر ساری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ،  نشست مصطفی احمدی فولادی ، محمد حسین قبادی و مهدی کرمی شهرداران مناطق ساری  با وحید ایزدپناه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در دفتر شهردار منطقه یک برگزار شد.

در این نشست ، مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه یک با بیان اینکه هدف  مجموعه شهرداری های مناطق ساری ارتقا و توسعه پایدار شهر است ، گفت : با توسعه ارتباط میان شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان و نیز ایجاد فضای همدلی ، همفکری و تعامل دوسویه با این سازمان ، به اهداف مورد نظر دست خواهیم یافت.

احمدی فولادی  افزود : همکاری و تعامل شهرداری با سازمان نظام مهندسی ساختمان منجر به ارتقاء سطح کیفیت و ایمن سازی ساخت و ساز ها و نیز  اطمینان خاطر بیشتر شهروندان خواهد شد.

وی  ارائه راهکارهای مناسب و نظارت بیشتر و دقیق تر مجموعه شهرداری و نظام مهندسی ساختمان بر روند اجرای  ضوابط ساخت و سازها را از عوامل ایجاد توسعه پایدار شهر ساری دانست و ادامه داد : در سایه همدلی و تعامل ساخت و سازهای ضابطه مند و بر پایه اصول ایرانی- اسلامی در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد : با همکاری و تعامل دوسویه و نیز  سیاست گذاری و برنامه ریزی های کارشناسانه می توان الگوی مناسب ساخت و ساز را در سطح شهر نهادینه کرد.

در ادامه محمد حسین قبادی شهردارمنطقه دو با اشاره به ضرورت نظارت مستمر بر روند ساخت و سازهای سطح شهر اظهار داشت : جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و برخورد قانونی در این زمینه از راهکارهای مناسب در جهت ارتقاء سطح کیفیت و ایمنی ساختمان ها برای شهروندان خواهد بود.

شهردار منطقه دو ضمن تاکید بر همکاری و تعامل بیشتر مدیریت شهری و سازمان نظام مهندسی ساختمان افزود: حفاظت از منابع و سرمایه های ملی وظیفه همه دستگاههای دخیل در امر ساخت و ساز می باشد.

در این نشست مهدی کرمی شهردار منطقه سه نیز ضمن قدردانی از  اقدامات  سازمان نظام مهندسی ساختمان بر روند ساخت و سازها گفت: هماهنگی و تعامل موجود میان شهرداری های مناطق با سازمان نظام مهندسی ساختمان چشم انداز مطلوبی را در توسعه پایدار شهر ساری به وجود خواهد اورد.

شهردار منطقه سه افزود : با نیاز سنجی و آسیب شناسی از نقاط مختلف شهر ، و همراهی و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان در این زمینه و در راستای رفع آن  ، ارائه خدمات بیشتر و بهتری را برای شهروندان در پی خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات