پروژه ۳۳۶ واحدی کوی سجادیه با مشارکت شهرداری و راه و شهرسازی در حال ان...

پروژه ۳۳۶ واحدی کوی سجادیه با مشارکت شهرداری و راه و شهرسازی در حال ان...

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، معاون عمران و بازآفرینی شهری شرکت عمران و بهسازی وزارت راه و شهرسازی به همراه سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری اراک از پروژه های بازآفرینی بازدید کردند.
در این بازدید معاون عمران و بازآفرینی شهری شرکت عمران و بهسازی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: تصمیم‌گیری در خصوص پروژه ۵۸ متری به زودی اتخاذ و اعلام می‌شود.
حسن احمدی‌نوری در جریان بازدید از پروژه ۳۳۶ واحدی کوی سجادیه اراک(محله باغ‌خلج) و پروژه‌های بازآفرینی شهری عنوان کرد: پروژه ۳۳۶ واحدی کوی سجادیه با مشارکت بخش خصوصی تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری، مانند پروژه ۳۳۶ واحدی کوی سجادیه اراک با مشارکت راه و شهرسازی، شهرداری و دستگاه‌های زیربنایی در حال انجام است، گفت: این پروژه با عنوان مسکن امید با مشارکت ۸۵ درصدی بخش خصوصی و ۱۵ درصدی اداره‌کل راه و شهرسازی(بازآفرینی شهری) احداث شده است.
احمدی نوری تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات زیربنایی، روبنایی و توان‌افزایی در استان‌ها وزارت راه و شهرسازی ۴۰ میلیارد تومان به استانداران ابلاغ کرده است، همچنین در بخش تسهیلات مسکن نیز ۴۱ میلیارد تومان در محلات هدف و شناسایی شده اختصاص داده است و مسلما استان مرکزی از این قاعده مستثنی نخواهد بود .
معاون عمران و بازآفرینی شهری شرکت عمران و بهسازی وزارت راه و شهرسازی در خصوص پروژه ۵۸ متری اراک عنوان کرد: مسوولیت این پروژه با معاونت شهرسازی و معماری است و تصمیم‌گیری در خصوص آن در کمیسیون‌ها و کمیته‌های فنی در دستور کار قرار دارد که در کوتاه‌ترین زمان تصمیم‌گیری لازم اتخاذ و اعلام خواهد شد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات