بهره برداری از پروژه مسکن امید ۳۳۶واحدی کوی سجادیه اراک تا پایان سال

بهره برداری از پروژه مسکن امید ۳۳۶واحدی کوی سجادیه اراک تا پایان سال

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ، احمد مرزبان در حاشیه بازدید از پروژه ۳۳۶ واحدی  محله باغ خلج از پروژه های بازآفرینی شهری اراک اظهار داشت: پروژه ۳۳۶ واحدی باغ خلج تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ودر صورت جدیت و پیگیری شریک تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه در قالب مسکن امید با مشارکت ۸۵ درصدی بخش خصوصی و ۱۵ درصد سازمان بازآفرینی شهری ، اداره  کل راه و شهرسازی استان در حال ساخت است که تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

مرزبان گفت: با ابلاغ مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به استانداران به منظور خدمات زیربنایی، روبنایی و توان افزایی استانها مبالغ قابل توجهی تخصیص داده شده که سهم استان مرکزی  ۴۰۰ میلیارد ریال در برنامه اقدام مشترک ابلاغ شد و در این راستا در بخش تسهیلات نیز مبلغ ۴۱۰ میلیارد ریال دیگر در محلات هدف که از قبل شناسایی شده اختصاص یافته است.


مدیرکل راه و شهرسازی ادامه داد:  با بیان اینکه این پروژه ها به نسبت یک به چهار و بصورت اقدام مشترک  در حال انجام است، بیان کرد: اجرای پروژه های بازآفرینی شهری، با مشارکت راه و شهرسازی، شهرداری و سایر دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی  انجام و اعتبارات در محلات هدف تزریق می شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات