جمالی نژاد: توجه به روستاها بازی برد – برد است

جمالی نژاد: توجه به روستاها بازی برد – برد است

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به جایگاه مهم روستاها در توسعه گفت: امروز توجه به روستاها و حل مشکلات آنها در واقع بازی برد برد است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، دکتر جمالی نژاد که ظهر دوشنبه ۱۲ آذر در نشست با استانداران جدید و قدیم، معاون و مدیران حوزه معاونت عمران استانداری خراسان جنوبی سخن می گفت با بیان اینکه نگاه به روستاها در خراسان جنوبی ویژه خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به نقش مهم روستاها در توسعه استان خراسان جنوبی ، تلاش خواهیم کرد تا این مناطق به صورت خاص مورد توجه قرار گیرند.

دکتر جمالی نژاد، به آثار توجه به روستاها اشاره کرد و ادامه داد: در صورت توجه به روستاها ، ضمن کاهش حاشیه نشینی ، اسکان غیر رسمی در حومه شهرها نیز کاهش خواهد یافت.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشوربا بیان اینکه کاهش حاشیه نشینی کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت، خاطر نشان ساخت: توسعه روستایی در کلان می تواند الگویی برای توسعه و پیشرفت استان ها و شهرها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه درحال حاضر طرح تفصیلی شهرهای زیر۵۰ هزار نفر جمعیت توسط مدیریت شهرهای مربوطه به انجام می رسد، افزود: تلاش خواهیم کرد طرح تفصیلی شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت نیز به استان ها واگذار گردد.

دکتر جمالی نژاد ، معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور ، در این نشست که مجید عبدالهی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز حضور داشت، مسائل و مشکلات مربوط به این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات