جمالی نژاد با نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی دیدار کرد

جمالی نژاد با نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی دیدار کرد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و استاندار جدید خراسان جنوبی روز دوشنبه ۱۲ آذر با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری ها از بیرجند، در این دیدار محمد مهدی مروج الشریعه و محمد صادق معتمدیان استانداران پیشین و جدید خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استان، جمالی نژاد را همراهی کردند.

معاون وزیر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در این دیدار گفت: با اعمال قانون منع به کارگیری بازنشستگان بسیاری از مدیران ارزشی و پیشکسوت جایشان را به مدیران جوان تر دادند که خراسان جنوبی هم از این امر مستثنی نبود.

جمالی نژاد افزود: امیدواریم با توجه به اینکه خراسان جنوبی استان زرخیز در حوزه های مختلف است، استاندار جدید بتواند از تمام ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کند.

وی در این دیدار از نماینده ولی فقیه استان برای شرکت در نشست شورای اداری و آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید خراسان جنوبی دعوت کرد.

محمد صادق معتمدیان استاندار جدید خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: همدلی و انسجام رمز توسعه استان است که جز با همت مدیران جهادی و دغدغه مند محقق نمی شود.

وی افزود: این استان دارای ظرفیت های مختلف در بخش توسعه است که امیدواریم با مدیریت جهادی منشا خیر باشیم.

وی ضمن طلب دعای خیر، اظهار کرد: خوشحالم از اینکه به عنوان سرباز کوچک نظام و خدمتگزار مردم در خراسان جنوبی حضور یافتم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: باید مدیران نظام در این دنیای بی عدالتی، قانون اساسی و اسلام را که بر پایه عدل است پیاده کنند.

وی اظهار کرد: ملک صاحب دارد و صاحب آن خداوند است.

وی با بیان اینکه بندگان توسط خداوند در فرصت‌‌های مختلف آزمایش می‌شوند، افزود: حیات از نظر رتبه و لفظ مقدم بر مرگ است اما انسان باید همواره به مرگ توجه داشته باشد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه انسان باید حیات خود را براساس مرگ تنظیم کند، تصریح کرد: انسان باید از فرصتی که به او داده شده است بهره برده و در این راه از خداوند کمک بگیرد تا نمره خوبی کسب کند.

عبادی ادامه داد: بیش از هر چیز مدیران نظام باید دست بشر را بگیرند و مدیریت آنان کاری نکند که جامعه ما به سمت و سوی برده داری طبقاتی که دنیا در حال حاضر گرفتار آن است برود.

وی با بیان اینکه در دنیای غرب ۹۹ درصد ثروت بین یک درصد جمعیت توزیع می‌شود، افزود: مدیران نظام باید به گونه‌ای مدیریت کنند که بی عدالتی در جامعه ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: باید مدیران نظام در این دنیای بی عدالتی، قانون اساسی و اسلام را که بر پایه عدل است پیاده کنند.

عبادی با بیان اینکه زندگی ده روزه با آرمان و عدالت بهتر از زندگی صد ساله با ننگ بدون عدالت است، اظهار کرد: خراسان جنوبی از نظر آب مشکل دارد و مردم آن با وجود بسیاری از مشکلات در کارهای خیر حرف اول را می‌زنند.

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی از نظر فرهنگی و ایمانی غنی بوده و اهل قناعت هستند، یادآور شد: در چنین شرایطی امیدواریم استاندار جدید خراسان جنوبی بتواند مدیریت عادلانه و پیش از آن بیرون آمدن از روزمرگی و برنامه ریزی برای آینده و راه‌های برون رفت از مشکلات موفق باشد.

تصاویرمرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات