شناسایی نقاط حادثه خیز درون شهری ضروری است

شناسایی نقاط حادثه خیز درون شهری ضروری است







محمدرضا احمدی نژاد در جلسه معرفی و آشنایی فرمانده نیروی انتظامی استان البرز و فرماندهان پلیس راهور شهرستان کرج با شهردار کرج، معاونین و مدیران مناطق شهرداری، اظهار کرد: پلیس می تواند با در اختیار قرار دادن جزییات لازم در راستای شناسایی نقاط حادثه خیز کمک شایانی به کاهش حوادث کند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح اصلاح هندسی در راستای شناسایی نقاط حادثه خیز و به منظور کاهش تلفات و تصادفات درون شهری انجام می گیرد، گفت: اجرای این طرح ضمن حفظ جان شهروندان، افزایش اعتماد و رضایت عمومی را به همراه دارد.

احمدی نژاد گفت: در صورتی که مبحث کدینگ دوربین های سطح شهر به سرانجام نرسد برای اجرای هر چه بهتر طرح زوج و فرد، نیازمند حضور فیزیکی عوامل نیروی انتظامی برای اعمال قانون دربرخورد با متخلفین هستیم چرا که تجربه نشان داده به سبب عدم حضور پلیس، اعتماد عمومی نسبت به اعمال قانون، سلب می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج در کنار عوامل نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح زوج و فرد خواهد بود، خاطرنشان کرد: اجرای هر چه بهتر این طرح منوط به همکاری بیش از پیش ناجا و شهرداری است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات