تعامل پلیس و شهرداری مسیر خدمات رسانی به شهروندان را هموار می سازد

تعامل پلیس و شهرداری مسیر خدمات رسانی به شهروندان را هموار می سازد





علی اصغر کمالی زاده در جلسه با آشنایی فرمانده نیروی انتظامی استان البرز و فرماندهان پلیس راهور شهرستان کرج  اظهار کرد: بدون شک تعامل شهرداری با فرماندهی انتظامی استان مسیر خدمت رسانی به شهروندان را هموارتر می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه مدیران مناطق ۱۰ گانه شهرداری رابطه خوبی با پلیس راهور کرج دارند و در حوزه وظایف مشترک، امور را پیگیری می‌کنند.

شهردار کرج گفت: تعارضی بین وظایف مدیریت شهری و اموری که از سوی پلیس راهور پیگیری می شود وجود ندارد و این دو در یک مسیر که همان خدمت رسانی به مردم است گام برمی دارند.

کمالی زاده در بخش،دیگری از صحبت های خود با اشاره به اتخاذ راهکارهایی برای افزایش درآمدهای شهرداری گفت: یکی از این راه‌ها پرداخت عوارض خودرو است که تا کنون از سوی شهروندان صورت نگرفته است.

این مسئول گفت: برای وصول این عوارض به پشتیبانی مناسب پلیس راهور نیاز داریم.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در بحث ایمن سازی مسیرهای درون شهری گفت: در این راستا طی چند هفته گذشته ۴۰ هزار متر رنگ آمیزی خط کشی معابر درون شهری انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته مشکل انحراف ترافیک پل حصارک نیز برطرف شده ، خاطرنشان کرد: بایستی با همکاری همگانی بحث ال ای زد در کرج به سرانجام برسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات