با حضور شاعران برجسته کرمانشاه؛ عصر شعر دفاع مقدس در فرهنگسرای گل نرگس برگزار شد

با حضور شاعران برجسته کرمانشاه؛ عصر شعر دفاع مقدس در فرهنگسرای گل نرگس برگزار شد


به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه عصر شعر دفاع مقدس با موضوع گرامیداشت هفته بسیج در فرهنگسرای گل نرگس شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در این محفل ادبی که با حضور جمعی از شعرای برجسته شهر کرمانشاه، سید حجت موسوی اجاق و سید پیمان موسوی اعضای شورای اسلامی شهر، اردشیر گلمرادی فرمانده بسیج حوزه شش کارمندی، سرهنگ عبدی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، میثم مقدسی مسئول بسیج هنرمندان کرمانشاه و مشارکت حوزه بسیج ۶ کارمندی امام جعفر صادق(ع) شهرداری منطقه هشت و انجمن های ادبی سرو، آفتاب و فرهنگ در فرهنگسرای گل نرگس برگزار شد، علاوه بر اجرای برنامه های متنوع، شعرای برجسته کرمانشاه به قرائت اشعار خود با موضوع بسیج و دفاع مقدس پرداختند.

مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در این مراسم گفت: بسیج، کلید واژه ای پرمعنا و نغز است که ارتباط معناداری با جهاد در دین مبین اسلام دارد و می توان نزدیکی بسیج و جهاد را منشاء اتفاقات و بروز کارهای بزرگ دانست.

وی گفت: یکی از تجلی های تفکر جهادی و اقدام و عمل بیسجی آن بود که در دفاع ۸ ساله ملت ایران در برابر تجاوز دنیای استکبار ذره ای از خاک میهن اسلامی از دست نرفت.

وی افزود: رسالت خطیر سازمان نوپای فرهنگی شهرداری کرمانشاه اضافه کردن قید مهم و اثر گذار فرهنگ در کنار جهاد و تفکر بسیجی است. و بر اساس این تفکر و تعامل و هماهنگی بسیج فرهنگی در یکسال گذشته بالغ بر ۷۰ برنامه فرهنگی با نگرش دخیل نمودن دستگاه های مختلف فرهنگی و با هدف فعالیت بسیجی وار در شهر کرمانشاه برگزار گردیده است.

عبدالمالکی در ادامه خاطرنشان ساخت: حدود ۶ ماه با هم اندیشی دستگاه های فرهنگی استان در تدارک اقدامی بزرگ و شایسته نام کرمانشاه بوده ایم که حاصل آن مقدمات برگزاری جایزه بزرگ ادبی کرمانشاه در عرصه ملی است.

در ادامه این مراسم، محمود امینی، سرپرست انجمن ادبی آفتاب گفت: کرمانشاه شهر و شعور است و همه وظیفه داریم در راستای معرفی این نام بلند کرمانشاه سعایت کنیم.

وی افزود : الحمدالله در طی این مدت شاهد حمایت ویژه ای از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از فرهنگ و ادب و انجمن های ادبی بوده ایم که جای تقدیر ویژه دارد. در این مراسم از ۱۰ شاعر برجسته استان تقدیر و از انجمن های ادبی شهرداری کرمانشاه تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات