تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی...

تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی...

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، بمناسبت روز جهانی معلولان جلسه ای در این خصوص با معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان یزد برگزار شد.

محمد رضا شفیعی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر ضمن گرامیداشت این روز گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در خصوص تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی تحت نظارت بخصوص اتوبوس شهری به تجهیزات تسهیل کننده برای استفاده هر چه بهتر و بیشتر معلولین آمادگی خود را اعلام می نماید.

وی افزود: با توجه به نوسازی ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان و اضافه شدن ۱۶ دستگاه مینی بوس خریداری شده، تا هفته آینده جهت رفاه حال معلولین یک دستگاه مینی بوس ویژه معلولان نیز خریداری و به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه می شود.

شفیعی تاکید کرد: کلیه اتوبوس های جدید و نوسازی شده پس از طی تشریفات اداری و تصویب شورای اسلامی شهر یزد جهت استفاده معلولان مناسب سازی می شود .

دکتر غنیمت معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان یزد هم ضمن اینکه خواستار تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی به تجهیزات تسهیل کننده برای معلولان شد گفت: انتظار می رود ایستگاه های اتوبوس شهری نیز جهت رفت وآمد معلولان مناسب سازی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات