مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان بلوچستان با ارسال لوح تقدیر از مجموعه دادگستری ایرانشهر تقدیر کرد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایرانشهر از برگزاری نشست مشترک محیط زیست و دادستان ایرانشهر پیرامون پیگیری حقوقی مسائل و مشکلات زیست محیطی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با ارسال تقدیر نامه ای از خدمات مجموعه دادستانی ایرانشهر در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و رعایت حقوق عمومی در اجرای عدالت زیست محیطی و حفاظت از محیط زیست تقدیر کرد.

محمد انور هاشمزهی رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایرانشهر در این نشست ضمن تقدیر از اهتمام دادستانی شهرستان در خصوص پیگیری قانونی تهدیدات زیست محیطی شهرستان گفت: تعامل سازنده که بین این دو دستگاه شکل گرفته است کارگشا و حلال بسیاری از مشکلات زیست محیطی شهرستان خواهد بود.

هاشمزهی افزود: در این نشست پیرامون موض و عاتی چون نحوه برخورد قانونی با واحدهای صنعتی و خدماتی آلاینده محیط زیست شهری و متخلفین شکار صید خصوصاً شکارچیان هوبره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

علیرضا خانی دادستان ایرانشهر ضمن تشکراز فعالیت های محیط زیست ایرانشهر در خصوص فرهنگ سازی در حفظ و حراست محیط زیست در ادامه بیان داشت: مجموعه دادستانی شهرستان آمادگی لازم جهت همکاری با محیط زیست و هر گونه برخورد و قانونی با متخلفین و مخربین محیط زیست در جهت پیشبرد مسائل زیست محیطی و مرتفع نمودن مسائل شهرستان ایرانشهر را دارد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات