رونق به میدان امام علی(ع) باز می‌گردد

رونق به میدان امام علی(ع) باز می‌گردد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: با پیگیری‌های انجام شده برای اجرا و تکمیل پروژه‌های میدان امام‌علی(ع)، رونق واقعی را به این میدان باز می‌گردانیم.

ایرج مظفر صبح امروز ( چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه میدان امام علی(ع) اظهارکرد: از زمان برگزاری جلسات بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی، با مصوبات و پیگیری‌های انجام شده پیشرفت‌های خوبی در پروژه‌های عمرانی شهر حاصل شده است.

وی افزود: در حال حاضر در میدان امام علی(ع) هر پنج شنبه و جمعه نمایشگاه‌هایی از قبیل مشاغل خانگی، نمایشگاه خودروهای کلاسیک و ... برگزار می‌شود، در واقع هر هفته نمایشگاه به یک موضوع اختصاص پیدا می‌کند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز تصمیمات خوبی در خصوص استفاده از فضای زیرین میدان امام علی(ع) به مساحت ۱۰ هزار مترمربع گرفته شد، این فضا سال‌ها تمام شده و بلااستفاده باقی مانده بود، در این راستا مقرر شد تفاهم نامه‌ای تنظیم شود تا از این فضا به صورت تجاری استفاده شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی نیز از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان پیش بینی شده تا به مناسبت ایام ۲۲ بهمن و نوروز ۹۸ در میدان امام علی(ع) برگزار شود که امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده رونق واقعی را به این میدان بازگردانیم.

مظفر با بیان اینکه عملیات احداث خط دو مترو آغاز شده است، گفت: تلفیق پروژه میدان امام علی(ع) با ایستگاه‌های قطار شهری می‌تواند رونق را به این میدان بازگرداند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات