دستغیب: وجود مجمع خیرین شهرساز همسو با شعارهای شورای پنجم است

دستغیب: وجود مجمع خیرین شهرساز همسو با شعارهای شورای پنجم است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، «سیداحمدرضا دستغیب» در مجمع عمومی خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز گفت: معتقدیم این اقدامات با شعار شورا و شهرداری که رویکرد انسان‌محوری دارد همسو است و می‌تواند ارزش بخشی را به شهروندان منتقل کند .

سیداحمدرضا دستغیب با بیان اینکه اگر شهر خالی از سکنه باشد این شهر شهری برای زندگی نیست گفت: شهر را مردمانش تشکیل می‌دهند و حضور مردمان به شهر معنا می‌دهد، از این رو هر خدمتی را که ارائه می‌دهیم باید در جهت افزایش رضایت شهروندان باشد .

وی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که مردم در ساخت شهر موثر باشند، افزود: برای ساختن شهر انسان محور نیازمند مشارکت و یاری شهروندان هستیم و معتقدم آبادانی، زیباسازی و خدمت به شهروندان اجری بی نهایت دارد .

براساس این گزارش در پنجمین جلسه عمومی عادی هیات امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز، انتخابات هیات مدیره برگزار و به ترتیب آقایان سیدعبدالرضا دستغیب، علی نقی مصلح شیرازی، محمدطاهری، محمدحسین گلریزخاتمی، سیروس پاک‌فطرت، احمدرضا جوکار، علی نویدگویی و مهرداد خائف به عنوان هشت عضو جدید هیات مدیره انتخاب شدند تا با حضور حیدر اسکندرپور شهردار شیراز  تعداد هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز به ۹ نفر برسد. همچنین بعد از رای گیری، محمد صادق ادیب نیز به عنوان بازرس، غلامرضا افسری و کاظم محمدی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات