۶ بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری در سنندج تخریب شد

۶ بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری در سنندج تخریب شد

شهردار سنندج از تخریب ۶ بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد و گفت: یک طبقه منزل مسکونی، رفع تصرف از زمین ۷ هزار متری، سه حیاط منزل مسکونی و یک سوله غیرمجاز از جمله بناهایی بود که براساس حکم کمیسیون ماده صد تخریب شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: بناهای غیرمجاز در سطح شهر تخریب شد.

شهردار سنندج اظهار داشت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از جمله مهم ترین اولویت های مدیران شهرداری است که در این دوره با جدیت تمام پیگیری لازم  در جهت جلوگیری از این معضل انجام گرفته و در آینده هم با قاطعیت بیشتری با همکاری دستگاههای ذیربط انجام خواهد شد.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: نیروهای اجراییات مناطق و بصورت ویژه تر مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری با نظارت و بازدید از سطح شهر از ساخت هرگونه بنای غیرمجاز جلوگیری خواهند نمود.

وی افزود: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز تعدادی از بناهایی که بصورت غیرمجاز در سطح شهر احداث شده بود شناسایی و در شهرداری مناطق نسبت به تشکیل پرونده و ارجاع آن به کمیسیون ماده صد اقدام شد.

مهندس صیدی از تخریب ۶ بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای اجرای احکام کمیسیون ماده صد این بناهای غیرمجازتخریب شدند.

وی تخریب یک طبقه اضافی مسکونی در بلوار ارشاد، تخریب سه حیاط منزل مسکونی در محدوده اجرای پروژه کمربندی اسلام آباد، تخریب دیوارهای احداث شده در زمین خالی به متراژ ۷ هزار متر مربع در محله اسلام آباد توسط افراد سودجو و همچنین تخریب یک سوله در سه راهی دوشان از جمله مواردی بود که شب گذشته نسبت به تخریب آن اقدام شد.

شهردار سنندج از حضور نیروی انتظامی و همکاری مراجع قضایی در راستای جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز در سطح شهر تشکر نمود و به شهروندان توصیه نمود: به هیچ وجه به افراد سودجو و دلال اعتماد نکنند چرا که قطعا با تمام توان با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قاطع  بعمل آمده و نظیر این بناها حکم تخریب آن اجرا خواهد شد.



لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات