طراحی پارک ملت با رویکرد...

طراحی پارک ملت با رویکرد...

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد، جلسه بررسی روند پیشرفت بازپیرایی پارک های منتخب مناطق شهرداری، صبح روز چهارشنبه چهاردهم آذر ماه در دفتر معاونت تشکیل شد.

مجتبی فرهمند شهردار منتخب در این خصوص گفت: پیشرفت های بسیار خوبی در بحث طراحی و اجرای پارک های ملت و وحشی بافقی صورت گرفته است.

وی افزود: برای پارک مارکار نیز با توجه به وسعت آن فازبندی صورت گرفته است ولی در بحث پارک آزادگان بایستی با تلاش بیشتری کار شود تا طرح مناسبی تهیه و تا پایان سال به اجرا برسد.

فرهمند خاطرنشان ساخت: هدف ما در بحث بازپیرایی پارک ها، توجه به سابقه و کاربری پارک، توجه به نیازهای منطقه و شهر و در نهایت ایجاد فضایی برای حضور بانشاط شهروندان و افزایش حیات اجتماعی مردم در بستر شهر می باشد و امیدواریم با تلاش همکاران در حوزه های مختلف، این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

شهردار منتخب با بیان اینکه پارک ملت در منطقه یک با موضوعیت پارک نقاشی، پارک مارکار در منطقه دو با رویکرد توجه ویژه به بازطراحی دریاچه آن پرداخته شده است گفت: پارک آزادگان در منطقه سه و بوستان وحشی بافقی در منطقه بافت تاریخی پروژه هایی هستند که طی این جلسه بررسی شد و طرح های ارائه شده توسط مشاوران مورد نقد قرار گرفت.

این جلسه که با حضور مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف شهرداری یزد برگزار شد، مشاوران هر منطقه به توضیح اقدامات و طراحی های صورت گرفته تاکنون پرداختند.

شایان ذکر است طراحی پارک آزادشهر در منطقه چهار قبلاً انجام شده است و پس از اخذ مصوبات لازم در حال حاضر در حال اجرا می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات