نهمین کنفرانس ملی  و سومین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد /۲۰و ۲۱ آذرماه ۹۷

نهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد /۲۰و ۲۱ آذرماه ۹۷

انجمن سازه های فولادی ایران در نظر دارد به منظور گسترش و پیشبرد و ارتقای علم و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه های مربوط به سازه‌های فولادی ایران، نهمین کنفرانس ملی  و سومین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد را در در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه سال ۱۳۹۷ در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار نماید.

این کنفرانس در بخش های مختلف شامل ارائه مقالات علمی، سخنرانی های کلیدی با حضور اساتید برجسته ، انتخاب طرح های برتر سازه های فولادی سال کشور، انتخاب پایان نامه برتر سال کشور در زمینه سازه های فولادی و مسابقات دانشجویی ساخت پل فولادی با حضور جمعی از اساتید و نخبگان داخلی و خارجی دانش و صنعت فولاد و سازه های فولادی در بخش های مختلف، برگزار خواهد شد .



هیات مدیره انجمن سازه های فولادی ایران از کلیه محققان، اساتید، دانشجویان، مهندسان و علاقمندان به مباحث مرتبط با موضوعات کنفرانس دعوت به عمل می آورد تا در این گردهمایی بزرگ شرکت به عمل آورند. همچنین، این هیات مدیره بر خود فرض می داند تا از کلیه کسانی که به نوعی انجمن سازه های فولادی را در برگزاری این رویداد بزرگ و علمی یاری کرده اند قدردانی نماید .


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات