مدیر کل مدیریت بحران خوزستان خبر داد: وضعیت برق ایذه تا یک ساعت آینده برقرار خواهد شد/عشایر گرفتار در سیلاب دزفول نجات یافتند

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان خبر داد: وضعیت برق ایذه تا یک ساعت آینده برقرار خواهد شد/عشایر گرفتار در سیلاب دزفول نجات یافتند

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان خبر داد:
وضعیت برق ایذه تا یک ساعت آینده برقرار خواهد شد/عشایر گرفتار در سیلاب دزفول نجات یافتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران خوزستان کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان، در خصوص وضعیت استان پس از بارندگی باران بیان کرد: پس از پیش بینی هواشناسی استان در خصوص ورود سامانه بارش زا از روز پنجشنبه به استان توصیه ها و اخطاریه لازم از دو روز قبل به فرمانداری ها و اعضای شورای مدیریت بحران استان صادر شد.

وی ادامه داد: تا این لحظه بارندگی لحظه ای در شهرستان های  شوش، دزفول و لالی بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به وضعیت آبگرفتگی معابر خیابانی توضیح داد: در شهر اهواز آبگرفتگی کلی نداشتیم و آبگرفتگی اکثر محلات شوش نیز برطرف شد.

وی توضیح داد: در شهرستان دزفول به رغم اخطارهای داده شده چادرهای عشایر در کنار یک رودخانه فصلی جمع آوری نشده که موجب شد در محاصره سیلاب قرار بگیرند.

حاجی زاده ادامه داد: بلافاصله با اعزام نیروهای امدادی و بسیج کلیه امکانات تمامی عشایر گرفتار نجات یافتند.

وی به قطعی برق در برخی شهرستان براثر بارندگی اشاره کرد و گفت: قطعی برق در ایذه تا یک ساعت آینده به حالت عادی باز خواهد گشت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات