نگارخانه شهر، بهترین مکان برای برگزاری نمایشگاه‌های هنری در مشهد / از  ...

نگارخانه شهر، بهترین مکان برای برگزاری نمایشگاه‌های هنری در مشهد / از ...

نگارخانه شهر، بهترین مکان برای برگزاری نمایشگاه‌های هنری در مشهد / از دیدن آثار نقاشی فرشته‌های زمینی تحت تاثیر قرار گرفتم

عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی مشهد گفت: به نظر من نگارخانه شهر یکی از بهترین اماکن با امتیازهای فراوان برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه نقاشی در مشهد می‌باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین طالبی در حاشیه اختتامیه نمایشگاه فروغ زندگی که به فروش اثار نقاشی توان یابان در نگارخانه شهر اختصاص داشت، اظهار داشت: افراد دارای معلولیت، فرشته‌هایی هستند که به زمین فرود آمده‌اند تا ما را به خودمان بیاورند. من در این نمایشگاه، با دیدن آثار این فرشته‌های زمینی، تحت تاثی قرار گرفتم.
وی افزود: چون بنده مدتی به عنوان معلم نقاشی تعدادی از این افراد بودم لذا افتخار افتتاح و همچنین حضور در اختتامیه این نمایشگاه به من داده شد و بنده نیز در این حضور به مسئولان حاضر تاکید کردم که باید با دید دیگری به آثار این هنرمندان بنگرند زیرا بدون تردید در تک تک این تابلوها، فاکتور احساس موج می زند.
این استاد نقاشی ادامه داد: کار کردن با هنرمندانی همچون افراد دارای معلولیت، انسان را شاداب و پر انرژی می‌کند زیرا از آنها درس مقاومت و همت می‌آموزی.
*تشکر از روابط عمومی شهرداری برای راه‌اندازی نگارخانه شهر در ساختمانی مناسب
طالبی با تاکید بر اینکه حضور قلب، در هنر نقاشی تمرین می‌شود، اذعان داشت: در اختتامیه این نمایشگاه، جهت خرید اثار به سرپرست استانداری خراسان رضوی مشاوره دادم و وی نیز دو اثر از هر هنرمند دارای معلولیت را خریداری نمود تا به دیگران هدیه کند.
وی با تشکر از شهرداری و شورای شهر مشهد برای توجه به هنر و هنرمندان، عنوان کرد: همت اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد جهت راه‌اندازی نگارخانه شهر ستودنی است زیرا به نظر بنده این ساختمان از چند نظر بهترین مکان برای برگزاری نمایشگاه‌های هنری از جمله نقاشی است، یکی اینکه این ساختمان از لحاظ فنی مناسب نمایشگاه و گالری ساخته شده است و دیگر اینکه در مرکز شهر بوده و فضای بزرگی دارد.
طالبی گفت: از این رو، نگارخانه شهر در همین مدت نیز به خوبی توانسته است جای خود را در میان هنرمندان و هنردوستان باز کند و در آینده بیشتر مرکز توجه خواهد بود.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات