فروش ۵۰ درصد از آثار به فروش گذاشته شده نمایشگاه "فروغ زندگی" به مبلغ  ...

فروش ۵۰ درصد از آثار به فروش گذاشته شده نمایشگاه "فروغ زندگی" به مبلغ ...

فروش ۵۰ درصد از آثار به فروش گذاشته شده نمایشگاه "فروغ زندگی" به مبلغ ۱۸ میلیون تومان

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد مقدس از فروش ۵۰ درصد از آثار به فروش گذاشته شده نمایشگاه "فروغ زندگی" به مبلغ ۱۸ میلیون تومان خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمدرضا فرهادی نیا، در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه "فروغ زندگی" ویژه اکران ۹۱ اثر از ۱۶ هنرمند مشهدی دارای معلولیت که با حضور سرپرست استانداری خراسان رضوی، رئیس و اعضای شورای شهر و تعدادی از مدیران استان و شهر مشهد در نگارخانه شهر مشهد برگزار شد، گفت: این دوازدهمین نمایشگاه است که از ابتدای ایجاد نگارخانه شهر در این محل برگزار می شود.
وی افزود: در این نمایشگاه ۹۱ اثر از ۱۶ هنرمند دارای معلولیت به نمایش گذاشته شده بود که در مراسم اختتامیه ۶۴ اثر برای فروش در نظر گرفته شد که از این تعداد ۵۰ درصد از آثار و تابلوهای نقاشی به مبلغ حدود ۱۸ میلیون تومان به فروش رسید.
وی ادامه داد: این آثار توسط قربان میرزایی سرپرست استانداری خراسان رضوی، محمدرضا حیدری، بتول گندمی ، احسان اصولی، احمد نوروزی رئیس و اعضای شورای شهر مشهد ، هادی بختیاری معاون و رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی و حجت الاسلام مهدوی دامغانی مدیرعامل سازمان فردوس ها با هزینه شخصی خریداری شد.
گفتنی است در این مراسم از ویژه نامه توان شهر روزنامه شهرارا که به همت افرادر دارای معلولیت تهیه می شود نیز رونمایی شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات