شورای پنجم بر قراردادن ظرفیت های مدیریت شهری در اختیار هنرمندان تاکید  ...

شورای پنجم بر قراردادن ظرفیت های مدیریت شهری در اختیار هنرمندان تاکید ...

شورای پنجم بر قراردادن ظرفیت های مدیریت شهری در اختیار هنرمندان تاکید دارد/ هنرمندان از ظرفیت نگارخانه شهر مشهد استفاده کنند

رییس شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه خراسان و شهر مشهد مهد فرهنگ و هنر هستند، گفت: از ابتدای آغاز بکار شورای شهر مشهد بر این نکته تاکید داشته ایم که ظرفیت های مدیریت شهری برای استفاده هنرمندان در اختیار آنها قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمدرضا حیدری امشب در مراسم اختتامیه نمایشگاه "فروغ زندگی" ویژه اکران ۹۱ اثر از ۱۶ هنرمند مشهدی دارای معلویت که با حضور سرپرست استانداری خراسان رضوی، تعدادی از اعضای شورای شهر مشهد و مدیرکل بهزیستی استان در نگارخانه شهر برگزار شد با تقدیر از برگزاری این نمایشگاه افزود: در بازدیدی که هفته گذشته از این نمایشگاه داشتم حیفم آمد که شهروندان و مدیران استان و شهرداری این زیبایی ها را که توسط هنرمندان عزیز دارای معلولیت به تصویر کشیده شده است را نبینند.
وی اضافه کرد: لذا در جلسه علنی هفته گذشته از شهروندان و مسئولان دعوت کردم به همراه فرزندانشان در این نمایشگاه که کلاس درس آموزش روحیه، امید و اعتماد به نفس است دیدن کنند.
وی با بیان اینکه از سرپرست استانداری خراسان رضوی و سایر مدیران بابت بازدید از این نمایشگاه تشکر می کنم، اظهار کرد: به این نکته اشاره کردم که شورای پنجم مشهد از ابتدا بر در اختیار گذاشتن ظرفیت های مدیریت شهری برای استفاده هنرمندان تاکید داشته ودارد لذا از شهرداری مشهد خواسته ایم به نگارخانه مشهد نگاه درآمدی نداشته باشند و آن را رایگان در اختیار هنرمندان قرار دهند.
حیدری ادامه داد: بر همین اساس از همه هنرمندان در رشته های خطاطی، نقاشی و.. دعوت می کنیم از ظرفیت نگارخانه شهر مشهد استفاده کنند.
گفتنی است که رئیس شورای شهر مشهد تعدادی از تابلوهای به فروش گذاشته شده در این نمایشگاه را به مبلغ یک میلیون تومان و با هزینه شخصی خریداری کرد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات