بازدید شهام سلیمانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از نقاط آب گرفتگی شهر مسجدسلیمان

بازدید شهام سلیمانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از نقاط آب گرفتگی شهر مسجدسلیمان

شهردار مسجدسلیمان گفت: در پی بارش های روز گذشته اخیر اکیپ های مدیریت بحران و اجرایی شهرداری با تلاشی بی وقفه شبانه روزی اقدام به رفع آب گرفتگی معابر و لایروبی مناطق مختلف شهر نموده اند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، این بارش ها ضمن ایجاد مشکل در رفت و آمد شهروندان مسجدسلیمان، موجب کندی تردد خودروها در مسیرهای مختلف نیز شد، تا جایی که این اختلال همراه با آب گرفتگی معابر عمومی همراه بود و موجب گلایه مندی ساکنین شده است، و شدت بارش به میزانی بود که منازل مسکونی برخی مناطق دچار آبگرفتگی شده اند.

در همین رابطه شامگاه گذشته شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با حضور در میان ساکنین محلات مختلف شهر از نزدیک به بررسی مشکلات موجود آنها پرداختند.

شهام سلیمانی در گفتگویی با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: اکیپ های مدیریت بحران و اجرایی شهرداری، همزمان با شروع بارندگی و برای پیشگیری از هرگونه حادثه و بلایای طبیعی به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل بسر می برند.

این مقام مسئول با تاکید بر برگزاری جلساتی در همین زمینه با سرپرست فرمانداری و دیگر ارگانهای امدادرسانی خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن تمهیدات لازم در طول اوایل امسال جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر به شناسایی کامل نقاط حساس آبگیر پرداخته ایم، و در همین رابطه بازسازی و رفع مشکلات در تمامی نقاط شهری از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و شهرداری با جدیت وارد میدان شده است.

سلیمانی با اشاره به اقدامات اجرایی از سوی مدیریت بحران شهرداری و تمامی واحدهای اجرایی تصریح کرد: با برنامه ریزیهای به عمل آمده در راستای لایروبی و نگهداری شبکه اصلی و فرعی مسیلها، کانالهای شهر، کار ساخت و بازسازی درپوش گذاری آنها آغاز کرده ایم و به صورت روزانه لایروبی صورت می گیرد.

وی در پایان اظهار داشت: شهرداری مسجدسلیمان با به کار بستن تمام امکانات مجموعه خدماتی تلاش خواهد نمود در روزهای بارندگی از بروز هرگونه آبگرفتگی و اخلال در تردد وسائط نقلیه و شهروندان پیشگیری نماید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مسجد سلیمان

    منبع خبر

    شهرداری مسجد سلیمان

    شهرداری مسجد سلیمان یک شهرداری در شهر مسجد سلیمان می باشد

      نظرات