با توجه به نیات خیرخواهانه استاندار محترم و دغدغه مهندسین در حمایت از سلامت جامعه؛
پیام­ های تبریک سازمان جهت انتصاب استاندار محترم مزین به ماهک شد

با توجه به نیات خیرخواهانه استاندار محترم و دغدغه مهندسین در حمایت از سلامت جامعه؛ پیام­ های تبریک سازمان جهت انتصاب استاندار محترم مزین به ماهک شد

با توجه به نیات خیرخواهانه استاندار محترم و دغدغه مهندسین در حمایت از سلامت جامعه؛

پیام­ های تبریک سازمان جهت انتصاب استاندار محترم مزین به ماهک شد


سازمان نظام مهندسان همواره به خود می­بالد که اعضای آن که بالاترین سرمایه آن را تشکیل می دهند، برای فرهنگ، اجتماع و مردم جامعه خود بیش از خود اهمیت می دهند و تجلی شکوه مهندسان در حوادث مختلف کشور در چهار دهه اخیر گواه این مطلب می باشد .

نظر به درخواست تعداد کثیری از اعضا برای تقویت اقدامات سازمان در فعالیتهای خیرخواهانه و عام المنفعه، و با تاکید ریاست محترم سازمان، جناب دکتر حقیقی، مقرر گردید حسب رعایت آیین نامه مالی سازمان در زمینه های تشریفات و اقدامات تبلیغی، رویکرد حمایتی به نهادهای خیریه شناسنامه دار مورد نظر بخشهای مختلف سازمان قرار گیرد .

در همین راستا، روابط عمومی سازمان با اطلاع از حساسیت و علاقه جناب حسین زادگان استاندار محترم استان به  اقدامات فرهنگ سازانه و انگیزشی در جهت مشارکت نخبگان در فرآیندهای اجتماعی، و پرهیز از هزینه برای نصب تراکت و بنر، مبادرت به اهدای هزینه های تراکت های تبلیغی به موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (ماهک) نموده است .

بی شک، گسترش حضور سازمان در این موسسات، ضمن کمک به اجرای برنامه های حمایتی این سازمان ها، بخشی از رسالتهای اجتماعی مهندسین و سازمان می باشد و در آینده ای نه چندان دور ضمن تقویت جایگاه اجتماعی مهندسین، انتظارات شایسته ای که مردم شریف استان از از مهندسان خود دارند، محقق خواهد شد .

در پایان از عموم مهندسین درخواست می شود، برنامه ها و پیشنهادات خود را در همین زمینه از طریق سامانه ارتباط با ریاست سازمان به ریاست محترم سازمان ارسال گردد تا با جمعبندی و بررسی و کسب مجوزهای لازم از مراجع مختلف سازمان، در برنامه های سالیانه سازمان گنجانده شود .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات