گردهمایی بزرگ همکاران بنیاد مسکن استان گلستان برگزار شد

گردهمایی بزرگ همکاران بنیاد مسکن استان گلستان برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، گردهمایی بزرگ همکاران بنیاد مسکن استان گلستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا قریشی، قائم مقام محترم نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان ، مهندس زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان ، معاونین، مدیران شعب و کلیه همکاران برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی که به عنوان گردهمایی بسیجیان، شورای امر به معروف و نهی از منکر، ستاد اقامه نماز و حقوق شهروندی برگزار شد، قائم مقام محترم نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با قرائت احادیث و روایات به اهمیت و جایگاه اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و حقوق شهروندی پرداختند و اقدامات و فعالیتهای ستاد اقامه نماز و شورای فرهنگی بنیاد مسکن استان را تشریح کردند.

مهندس زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز در این مراسم باشکوه با تشریح وضعیت و جایگاه بنیاد مسکن استان در میان دستگاههای اجرایی استان، اعتماد به بنیاد را ناشی از کیفیت کار همکاران بنیاد مسکن استان دانستند که به نوعی برند تبدیل شده است.

مدیرکل بنیادمسکن استان تنوع خدمات بنیاد را نیز ناشی از اعتماد مسئولان نظام به این یادگار امام خمینی(ره) دانستند که تنها چند ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با نگاه آینده نگر و وحیانی امام راحل با هدف خدمت به محرومان و عمران و آبادانی روستاها تشکیل شد و امروز خدمات بی بدیل همکاران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باعث آسودگی خاطر محرومان، روستائیان و آحاد مردم گردیده است.

ایشان در پایان از همکاران بنیاد مسکن استان خواستند بطور جد تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارائه خدمات به مردم شریف استان را مد نظر داشته باشند و از فرصت خدمت به مردم که رضایت آنان رضایت خداوند را به دنبال دارد ، نهایت استفاده را ببرند و نتایج آن را حتی در زندگی شخصی خود ببینند.

اعضای هیات مدیره تعاونی تازه تاسیس همکاران نیز در این گردهمایی با تشریح اقدامات خود از بدو تاسیس تا کنون، برنامه های آتی خود را جهت رفاه و ارتقاء اقتصاد خانواده همکاران تشریح و به رای گذاشتند.

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان


لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات