برگزاری دوره آموزشی انسان و محیط زیست در کلات

برگزاری دوره آموزشی انسان و محیط زیست در کلات

دوره آموزشی آشنایی با مبانی محیط زیست ویژه دبیران کتاب انسان و محیط زیست در شهرستان کلات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، این دوره آموزشی با مشارکت ادارات آموزش و پرورش و حفاظت محیط زیست کلات و در پی تاکید سازمان حفاظت محیط زیست بر نحوه صحیح تدریس کتاب انسان و محیط زیست توسط دبیران و با تدریس رئیس اداره پژوهش و فناوری اطلاعات محیط زیست استان برگزار شد.

محمد مهدی توکلی،رئیس اداره پژوهش و فناوری اطلاعات محیط زیست استان، طی دوره آموزشی انسان و محیط زیست در کلات، پیشنهاداتی جهت تدریس جذاب تر این کتاب به مخاطبان ارائه داد.

وی دراین خصوص به  خلاقیت و نوآوری دبیران این درس در نحوه آموزش مطالب به دانش آموزن ، گروه بندی دانش آموزان در ابتدای سال و تشویق آنها به فعالیت های جمعی،آموزش تفکیک زباله از مبداء به دانش آموزان (در مدارس و منازل ) تشخیص و تفکیک زباله تر و خشک،کنترل قبوض آب و برق و گاز منازل توسط دانش آموزان و مقاسه دوره به منظورایجاد حساسیت های مدیریت صحیح مصرف انرژی در منازل،راه اندازی گروه های علمی در شبکه ها و فضای مجازی و انعکاس اخبار و فعالیت های دانش آموزان به همراه تصاویر ، راه اندازی گروهی وبلاگ- سایت -اینستاگرام - کانال اطلاع رسانی و ... اشاره کرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات