بازی با اکسین سنگین ترین مسابقه نیم فصل است/ تلاش می کنیم با امتیاز به تبریز بازگردیم

بازی با اکسین سنگین ترین مسابقه نیم فصل است/ تلاش می کنیم با امتیاز به تبریز بازگردیم

حیدر جعفری امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به بازی حساس این هفته تیم شهرداری تبریز در زمین تیم اکسین البرز، گفت: این سنگین ترین بازی ما در نیم فصل اول خواهد بود چراکه اکسین یک تیم تاکتیکی، با برنامه و حد و اندازه های یک تیم لیگ برتری است.

وی ادامه داد: با توجه به تغییرات اخیری که در کادرفنی تیم اکسین انجام گرفته، شکل بازی این تیم عوض شده و منظم تر از قبل بازی می کند. از وقتی که مجتبی حسینی سرمربی این تیم شده، آنها دو برد و دو مساوی کسب کرده اند و این باعث شده تا در جدول هم وضعیتی بهتر از قبل داشته باشند.

جعفری با بیان اینکه کادرفنی شهرداری تبریز سیستم بازی اکسین را مورد آنالیز قرار داده، عنوان کرد: ما چهار بازی اخیر اکسین را آنالیز کرده ایم و بر اساس نوع بازی و نفرات آنها، برای بازی فردا برنامه داریم و در طول هفته نیز بر این اساس تمرینات خود را برنامه ریزی و اجرا کرده ایم.

وی افزود: تیم اکسین در چمن طبیعی بازی می کند و متاسفانه ما با توجه به شرایط جوی چند روز گذشته تبریز و بارش باران، نتوانستیم در زمین چمن طبیعی تمرین کنیم و شاید از این لحاظ به مشکل بخوریم اما با این حال تمام توان خود را به کار می گیریم تا با امتیاز به تبریز بازگردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به اینکه برای دیدار با اکسین چند بازیکن اصلی خود را به همراه ندارد، گفت: محمدرضا زینال خیری در تمرینات دچار مصدومیت شده اما او را به همراه خود می بریم و بازی کردن یا بازی نکردن او بستگی به نظر تیم پزشکی دارد. همچنین علی نویدی و احمد حسین زاده را به دلیل مصدومیت و بابک نوین را به دلیل محرومیت در این بازی در اختیار نداریم و امیدواریم که بازیکنان جایگزین بتوانند عملکرد خوبی در این بازی داشته باشند.

گفتنی است تیم فوتبال شهرداری تبریز از ساعت ۱۴ فردا یکشنبه ۱۸ آذر در زمین تیم اکسین البرز به میدان می رود. این دیدار از چارچوب بازی های هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات