فردا برنامه عملیاتی ۹۷-۱۴۰۰ در صحن علنی شورای شهر مشهد ارائه می‌شود

فردا برنامه عملیاتی ۹۷-۱۴۰۰ در صحن علنی شورای شهر مشهد ارائه می‌شود

فردا برنامه عملیاتی ۹۷-۱۴۰۰ در صحن علنی شورای شهر مشهد ارائه می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد از ارائه برنامه عملیاتی ۹۷-۱۴۰۰ فردا در صحن علنی شورای شهر مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ بیان کرد: برنامه عملیاتی، چشم‌انداز راه چهارساله شهرداری مشهد به عنوان بزرگترین کلانشهر مذهبی جهان و دومین کلانشهر بزرگ کشور بوده که نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق و ویژه برای ارائه خدمت بهتر به زائرین و مجاوران حضرت رضا (ع) می‌باشد.
وی افزود: این برنامه چهارمین برنامه عملیاتی است که در شهرداری تدوین شده که فردا این برنامه در صحنه علنی شورا مطرح خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد تصریح کرد: این برنامه با نگاه به قوانین بالادستی همچون سند چشم انداز ۱۴۰۴، برنامه پنجم ششم توسعه، طرح آمایش و سایر قوانین و مواردی که مرتبط با برنامه ریزی تدوین شده است
آل شیخ خاطرنشان کرد: این برنامه در مدیریت برنامه و بودجه شهرداری مشهد و ذیل معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در یک سال گذشته آماده شد و با نگاه ویژه و کارشناسی در کمیسیون برنامه و بودجه کار تدوین و نگاه ویژه اعضای آن به پایان رسید و فردا در صحن علنی شورا مطرح خواهد شد.
وی تصریح کرد: از مضامین راهبردی و اهداف این طرح می‌توان به مشهد شهری با حمل و نقل عمومی در دسترس و متصل، شهر پاک و حافظ منابع زیست محیطی، شهر متعادل و ایمن، شهر هوشمند و شهروند محور و شهری رقابت پذیر با درآمدی پایدار اشاره کرد که از اهداف اصلی این برنامه است و هر کدام از این اهداف شاخص‌هایی دارد و برنامه و جهت گیری اصلی شهرداری را مشخص خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات