جابحایی بالغ بر یک میلیون و چهارصد هزار مسافر توسط سازمان پایانه های شهردای قم

جابحایی بالغ بر یک میلیون و چهارصد هزار مسافر توسط سازمان پایانه های شهردای قم

به گزارش شهرنیوز، رضا پوریافر مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا پایان ابان ماه با سرویس دهی ۸۹۲۳۳ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و تاکسی برون شهری تعداد ۱۴۱۲۵۹۷ مسافر از پایانه ها و پارکسوارهای این سازمان جابجا شدند.
وی افزود: لازم به ذکر است با توجه به حضور گسترده زائرین  و مسافرین شهر کریمه اهل بیت(س) و حضور چشمگیر زائرین از کشورهای همسایه پایانه مرکزی و پارکسوار شمالی  به صورت شبانه روزی  به مسافرین خدمت رسانی می نماید.
پوریافر ادامه داد: در ۸ ماهه سال جاری با سرویس دهی ۴۱۲ دستگاه اتوبوس تعداد ۱۶۴۸۸ نفر زائر عراقی از مرز مهران وارد پایانه مرکزی شدند و از خدمات پایانه مرکزی بهره مند شدند.
وی تصریح کرد: با تعامل صورت گرفته با سازمان حج و زیارت استان و ساماندهی حرکت کاروان های عتبات عالیات و حج تمتع در ۸ ماهه سال جاری با سرویس دهی ۱۹۷ دستگاه اتوبوس تعداد ۸۶۶۸ نفر زائر تحت قالب های کاروان های سازمان حج و زیارت از پایانه مرکزی به عتبات عالیات اعزام شدند.
پوریافر اذعان کرد: در ایام حج تمتع امسال با سرویس دهی ۴۲ دستگاه اتوبوس  تعداد ۱۸۴۸ نفر زائر از پایانه مرکزی به فرودگاه امام خمینی(ره) جهت حج تمتع اعزام شدند که سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم با در نظر گرفتن یکسری از امکانات رفاهی و ایجاد جایگاه مخصوص اعزام و پیش بینی پارکینگ لازم جهت حضور بدرقه کنندگان در خدمت زائرین و مجاورین و مسافرین شهر کریمه اهل بیت(س) بود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات