اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان نگاه خوبی به موضوع حیوانات بی‌سرپناه دارند

نایب رییس انجمن حمایت از حیوانات بی‌سرپناه کرمان:


اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان نگاه خوبی به موضوع حیوانات بی‌سرپناه دارند



سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان

نایب رییس انجمن حمایت از حیوانات بی‌سرپناه کرمان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان نگاه خوبی به موضوع حیوانات بی‌سرپناه دارند.
شهیدی با اشاره به سابقه انجمن حمایت از حیوانات بی‌سرپناه کرمان گفت: این انجمن چندسالی است مجوز گرفته و پس از اخذ مجوز، به‌صورت جدی با شهرداری و شورای اسلامی شهر همکاری دارد.
وی با بیان این‌که با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری در دوره قبل، چند جلسه داشتیم و درنهایت یک فرایند کاملاً علمی و قابل اجرا را با کمک اساتید دانشگاه و تجربیات کشورهای موفق و تجربه‌ای که خودمان داشتیم، به معاون خدمات شهری وقت شهرداری ارایه کردیم، گفت: هم‌چنین مقرر شد شهرداری هم برای عقیم‌سازی سگ‌ها با اداره‌کل دامپزشکی قرارداد منعقد کند.
نایب رییس انجمن حمایت از حیوانات بی‌سرپناه کرمان افزود: از یک‌سال‌ونیم پیش، انجمن به‌صورت جدی ورود کرد و عملیات عمرانی پناهگاه توسط شهرداری و با همکاری انجمن شروع و پناهگاه ساخته شد، اما متاسفانه به‌دلایلی کار رها شد.
شهیدی با بیان این‌که تاکنون چندین جلسه با شهردار و معاون خدمات شهری شهردار داشته‌ایم، گفت: در جلساتی که با دکتر نیکویی، معاون خدمات شهری شهردار و مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان داشتیم، نگاه خوبی به این موضوع داشتند.
وی افزود: هم‌چنین در استانداری و اداره‌کل دامپزشکی هم دوسه جلسه داشتیم، اما این اواخر سازمان‌هایی که به هر شکلی با موضوع حیوانات بی‌سرپرست ارتباط داشتند، اندکی نامهربان شدند.
نایب رییس انجمن حمایت از حیوانات بی‌سرپناه کرمان ادامه داد: جلسه‌ها و صحبت‌ها، به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان از پناهگاه منجر و مقرر شد این موضوع در جلسه‌ای که عصر امروز در شورای اسلامی شهر کرمان برگزار می‌شود، به جمع‌بندی برسد.
شهیدی در خصوص خبرهایی که از یکی‌دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر منعکس شده و حاشیه‌هایی درست کرده است، ضمن تکذیب این اخبار تاکید کرد: آقای میرحسینی را نخستین‌بار در پناهگاه دیدم و صحبت‌هایی که از ایشان منعکس شده، بنده نشنیدم.
وی در خصوص صحبت‌هایی که از سیدمحمدرضا میرحسینی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان درباره سگ‌های بدون صاحب نقل شده است، با بیان این‌که متن خبر نقل‌شده از آقای میرحسینی درباره سگ‌های بی‌سرپناه را خوانده‌ام، گفت: در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان از پناهگاه، حدود نیم‌ساعت با آقای میرحسینی صحبت کردیم و چنین صحبت‌هایی از ایشان نشنیدم.
نایب رییس انجمن حمایت از حیوانات بی‌سرپناه کرمان افزود: در بازدید اعضای شورا  و شهردار کرمان از پناهگاه، آقای میرحسینی را فرد حیوان‌دوستی دیدم و یکی از پیشنهادهای خوبی که ایشان داد، این بود براساس برآوردی که می‌شود، پناهگاه به انجمن حمایت از حیوانات بی‌سرپناه واگذار شود.
وی ادامه داد: جو بازدید را مناسب دیدم؛ ضمن این‌که از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار هم توقع همین بود.
نایب رییس انجمن حمایت از حیوانات بی‌سرپناه کرمان هم‌چنین با بیان این‌که این انجمن قرار نیست وظیفه یک سازمان دولتی و یا خصوصی را انجام دهد، گفت: ما کار خود را انجام می‌دهیم و دامپزشکی و شهرداری هم در رابطه با حیوانات، هرکدام شرح وظایفی دارند.
شهیدی افزود: در این رابطه به شهرداری کمک خواهیم کرد تا این معضل حل شود و یا حداقل هر مقداری که می‌توانیم، مشکلات را حل کنیم.
وی با بیان این‌که شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند از عهده مشکل حیوانات بی‌سرپناه برآید، تاکید کرد: سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها نیز در این رابطه باید به شهرداری کمک کنند.
نایب رییس انجمن حمایت از حیوانات بی‌سرپناه کرمان افزود: می‌دانیم که شهرداری با مشکلات زیادی روبه‌روست، اما وجود این حیوانات هم، یکی از معضلاتی است که باید با کمک یک‌دیگر به رفع این مشکل کمک کنیم؛ بنابراین، از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونت خدمات شهری شهردار تقاضا دارم کمک کنند تا در این زمینه اگرچه نمی‌توانیم تمام مشکل را حل کنیم، اما حداقل در حد توان این معضل را حل کنیم.


محمدرضا احمدی

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۵۳.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات