معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از ساماندهی تبلیغات شهری در کرمانشاه خبر داد. نصب بی رویه بنر در سطح شهر ممنوع

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از ساماندهی تبلیغات شهری در کرمانشاه خبر داد. نصب بی رویه بنر در سطح شهر ممنوع


امیر رحیمی اظهار داشت: در سطح شهر خواسته و ناخواسته فرهنگ چشم و هم چشمی در نصب بنر وجود دارد و گاهی اوقات اقدام به نصب بی رویه می کنند.
وی با بیان اینکه در گذشته تعداد پایه‌های نصب بنر بسیار کم بود، افزود: در این راستا با هماهنگی سازمان سیما، منظر و فضای سبز ۲۹ محل و ۳۰ پایه نصب شده است و در اختیار هیئت‌های مذهبی جهت نصب بنر در مناسبت‌های قرار گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر در سطح شهر حدود ۲۶۰ تا ۲۷۰ پایه استندی داریم و به نظر می آید این میزان کفایت می کندو قرار نیست همه شهر را به پایه استند تبدیل کنیم.
وی بیان کرد: همچنین ۹ هیئت شاخص را شناسایی و معرفی کردیم که در محل اصلی فعالیت آنها یک پایه ثابت نصب شده است که این پایه ها در مراسمات دینی بدون هیچ وجهی در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.
رحیمی یادآور شد: همه دستگاه‌های مختلف از این تاریخ به بعد برای نصب بنر باید با هماهنگی سازمان سیما و منظر اقدام کنند چرا که تمام سعی ما این است که نصب بی رویه بنر از سطح شهر برچیده شود.
وی گفت: در مناسبت هایی همچون لیلی قدر، شهادت حضرت زهرا(س)، ایام محرم و اربعین قوانین مستثنی از این موضوع است.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با تاکید بر ترویج فرهنگ حفظ زیباسازی شهر، عنوان کرد: هر ساله ده‌ها میلیون صرف پاکسازی دیوار نویسی‌ها و تبلیغات می شود و این بحث با  شرایط اقتصادی موجود ضربه مهلکی به خدمات شهری وارد می کند. وی ادامه داد: ساماندهی تبلیغات شهری یکی از اولویت هاست که در این زمینه نیاز به مشارکت و یاری مردم داریم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات