چهل و ششمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و ششمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و ششمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

چهل و ششمین جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور حسین بخشایشی و مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون ، مهندس محمد ستارپور مشاور شورا در امور خدمات شهری ، دکتر سحابی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه ، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا در تاریخ ۹۷/۹/۱۷ با دستور جلسه بررسی جمع آوری متکدیان و نیز محل های پایش و گرمخانه های شهر و ساماندهی مشاغل مزاحم با گرایش سد معبر و نیز مدیریت نقاط حادثه خیز در زمان بارش برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، حسین پناهی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: دانشجو نماد استکبار ستیزی است و همانطور که انتظار می رفت دانشجویان در راه دفاع از ایران و اسلام همیشه در تمامی صحنه های سیاسی نقش داشته اند و با علم ،تدبیر و بصیرت در استکبار ستیزی پیش تاز بوده و حضور داشته اند .

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: آگاهی ، بصیرت و توانمندی و اقتدار دانشجویان ایران اسلامی در دفاع از کیان اسلام و ایران و مبارزه با استکبار جهانی با نثار خون خود درخت تنومند ایران اسلامی را آبیاری کرد و زمینه مقاومت را فراهم کرد و درخت انقلاب اسلامی را بارور و رشد داد .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهدای دانشجوی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نام ایران را در جهان جاویدان نمود و بنده ۱۶ آذر روز دانشجو را بر تمامی دانشجویان انقلابی و مردم شریف ایران اسلامی که چنین فرزندانی را تربیت نموده اند ، تبریک عرض می نمایم .

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: فردا  روز به رسمیت شمردن تجاوز رژیم بعثی عراق به کشور ایران اسلامی است روزی که مردم شجاع ایران اسلامی با رشادت ،مقاومت و جانبازی ،حقانیت ایران اسلامی را به جهان اثبات نمودند و جوانان شجاع ایران علاوه بر دفاع از کیان اسلامی از حقانیت نیز دفاع کردندتا در چنین روزی عراق به عنوان متجاوز از سوی سازمان ملل در سال ۷۰ پس از ۱۱ سال شناخته شد و این پیروزی در راستای مقاومت مردم به ثمر نشست .

حسین پناهی گفت: امروز با توجه به تداومبارش ها در فصل بارش مشکلاتی که در گذشته به وفور در سطح شهر دیده می شد با مدیریت معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه در راستای مدیریت هدایت و دفع آبهای سطحی خوب بوده است و بنده جا دارد از معاونت خدمات شهری و نیز تلاشهای مدیریت های سابق معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر می کنم .

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: نباید اجازه دهیم رحمت الهی به تهدید تبدیل شود و لذا از تمامی دستگاههای دخیل خواستار مشارکت و همیاری با مدیریت شهری هستیم و امیدوارم با شناسایی نقاط حادثه خیز سطح شهر از وقوع حوادث غیرطبیعی جلوگیری نمائیم و نسبت به بهره مندی بیشتر از این آبها با هدایت آنها به سطح دریا استفاده کنیم .

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم با گرایش سد معبر یکی از موضوعات مهم در جلسه کمیسیون بود که معاون خدمات شهری گزارشی از ساماندهی مشاغل مزاحم را ارائه کرد .

حسین پناهی در ادامه سخنانش با اشاره به جمع آوری متکدیان اظهار داشت: مدیریت و جمع آوری متکدیان که عمدتا آنها مهاجر می باشند باید به طور جدی انجام گیرد .

وی گفت: متکدیان از فرهنگ و نجابت مردم ارومیه سوء استفاده می کنند و باعث برهم زدن و خدشه دار نمودن فرهنگ شهر و شهروند ارومیه ای می شوند و امید است با مدیریت صحیح و اجرای محلهای پایش و گرمخانه های شهرداری ارومیه این معضل اجتماعی را جمع آوری کنیم .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: امروز موضوع کشتارگاه سنتی یک موضوع مهم در بحث آلودگی محیط زیست ، سلامت و بهداشت تغذیه شده است و لذا تبدیل آلایش های کشتارگاه سنتی به پالایش و واگذاری آن به بخش خصوصی باید در دستور کار قرار گیرد چون بهداشت و سلامت مردم ارومیه برای ما از همه چیز مهمتر است و اگر نتوانیم مدیریت کنیم باعث ایجاد مشکلات تغذیه برای شهروندان خواهد شد .

در ادامه جلسه حسین پناهی بر مدیریت و ایجاد بازارچه های محلی و روز در نقاط مختلف شهر ارومیه تاکید کردند .

دکتر سحابی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در چهل و ششمین جلسه کمیسیون خدمات شهری گزارشی از آخرین وضعیت ساماندهی مشاغل مزاحم ، مدیریت نقاط حادثه خیز ، بازارهای محله ای و کشتارگاه سنتی ارائه کرد .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون خدمات شهری به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات