سومین همایش مدیریت حمل و نقل شهری برگزار می شود

سومین همایش مدیریت حمل و نقل شهری برگزار می شود







محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به ۲۶ آذرماه، "روز ملی حمل و نقل ایران" اظهار کرد: حوزه حمل و نقل یکی از مهم ترین بخش‏ ‌های زیربنایی اقتصاد هر جامعه محسوب می‌شود که نقش مهمی در راستای توسعه اقتصادی و شهری جوامع ایفا می کند.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری کرج عنوان کرد: اگر چه حمل‌ و نقل پایدار شامل موارد مطروحه نیز می‌شود اما در این حوزه باید به تمام جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی توجه کرد.

این مسئول توجه به حمل و نقل انسان محور را ضروری دانست و گفت: افزایش سطح رضایت شهروندان با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی در حوزه حمل ونقل امکان پذیر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری روش های ایده‌آلی برای سفرهای کوتاهِ درون‌شهری است، تصریح کرد: این روش کاملا اقتصادی بوده و از نتایج مثبتِ زیست محیطی و سلامت فردی نیز برخوردار است.

به گفته احمدی نژاد؛ به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل، مراسمی با عنوان سومین همایش مدیریت حمل و نقل شهری در باشگاه میلاد شهرداری با حضور مسئولین، مدیران شهری و استانی، اساتید و صاحبنظران دانشگاهی برگزار می شود.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری کرج توجه به حمل و نقل انسان محور و توسعه پایدار را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و اظهار کرد: ایجاد شرایطی مناسب برای ارایه ایده ها و طرح های نوین، آشنایی مسئولین و مردم با اقدامات صورت گرفته در معاونت حمل ونقل نظیر سیستم های هوشمند حمل ونقل، ساماندهی هندسی و ترافیکی معابر و تقاطعات، حمل ونقل همگانی و انسان محور، ایمن سازی معابر، طرح جامع حمل ونقل کرج، آموزش و فرهنگ سازی رانندگان و عابرین از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات