کاهش فروش املاک شهرداری شیراز در یک سال گذشته

کاهش فروش املاک شهرداری شیراز در یک سال گذشته


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سینا بنی‌زمان در جلسه کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به رغم نیاز و تنگناهای مالی شهرداری شیراز، سعی شد از سرمایه فروشی جلوگیری کرده و به سمت دیگر ردیف‌های تامین مالی حرکت کنیم. شهرداری شیراز با اجرای سیاست کاهش فروش و واگذاری املاک توانسته سهم درآمدی خود از فروش املاک در هشت ماه نخست سال را به رقم ۳۸ میلیارد تومان کاهش دهد و معادل ۳۵ میلیارد تومان نسبت به تهاتر املاک با بستانکاران اقدام کند .
وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی سامانه شفافیت بزودی لیست کلیه فروش املاک و نحوه واگذاری از سوی شهرداری به اطلاع شهروندان رسانده شود .
رییس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: ورود شهرداری در گذشته به موضوع سرمایه گذاری مثل ساخت مراکز تجاری اقدام اشتباهی بود و حتما باید بخش خصوصی با هدف سرمایه گذاری ورود کند و شهرداری نقش نظارتی و حمایتی داشته باشد . برای شورای شهر شیراز کیفیت بازاریابی و فروش و دقت نظر در مراحل قیمت‌گذاری و انجام تشریفات قانونی مهم است تا زیانی به سرمایه شهر وارد نشود .
به اعتقاد بنی زمانی بازاریابی مهمترین ابزار کیفی سازی جذب سرمایه‌گذار بوده و شورای شهر علاقمند است شیوه‌های عملیاتی بازاریابی و ارائه پروژه‌های سرمایه‌گذاری را برای بررسی بیشتر در اختیار داشته باشد .
عضو شورای شیراز ادامه داد: از شهرداری شیراز خواسته‌ایم تا قبل از پایان سال برنامه اجاره داری و بهره برداری از اماکن و ظرفیت‌های در اختیار را به شورای شهر شیراز جهت بررسی بیشتر و تصویب ارسال کند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات