کسب رتبه نخست توسط سازمان مدیریت پسماند در پاسخگویی به درخواست های مردمی درسامانه ۱۳۷ شهرداری

کسب رتبه نخست توسط سازمان مدیریت پسماند در پاسخگویی به درخواست های مردمی درسامانه ۱۳۷ شهرداری

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ امینی در تشریح این خبر گفت: سازمان مدیریت پسماند در بین ۱۹ سازمان و منطقه شهرداری قزوین با کسب  ۴۸/۶۷ درصد از مجموع کل ۷۳/۴۶ درصد رضایتمندی مردمی، برای چندمین بار متوالی موفق به کسب رتبه نخست شده است.

امینی اظهار داشت: از مجموع ۲۷۴ پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در حوزه مدیریت پسماند، تعداد ۲۶۵ مورد منجر به اقدام عملی شده و ۷ پیام نیز در واحدهای امور چاه های جاذب و ستاد ساماندهی پسماندهای ساختمانی در دست اقدام و پیگیری است که رضایتمندی ۷۰ درصدی شهروندان قزوینی را به دنبال داشته است.

وی در ادامه افزود: سازمان مدیریت پسماند، با درپیش گرفتن رویکرد و نگاه جدید از جمله پیگیری ها و تماس با شهروندان، حضور در محل و بررسی و بازرسی های میدانی، شاهد جهش ۱۴/۸۷ درصدی نسبت به مرداد ماه سال جاری درافزایش رضایتمندی شهروندان بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به درخواست های مردمی ارسال شده به سامانه ۱۳۷ خاطرنشان شد:  بیشترین رضایتمندی در خصوص رفت و روب و تنظیف، شستشوی مخازن و آبگرفتگی معابر بوده است چرا که تمامی موارد ارجاع شده در کمترین زمان ممکن توسط واحدهای اجرایی پیگیری و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

امینی در پایان اظهار داشت: این سازمان با انجام اقدامات موثرکه از جمله آن ها میتوان به حضور در محل، مدیریت شبانه روزی و پیگیری و پاسخ دهی مستمر در سامانه ۱۳۷، اطلاع رسانی از طریق رادیو شهر و ارتباط و تعامل سازنده با واحدهای اجرایی اشاره کرد، توانسته است  در جلب رضایت مردم گام های شایان توجهی بردارد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات