‍ پس از تصویب طرح یک‌فوریتی برگشت عوارض شهرداری‌ها؛  تقدیر و تشکر سرپرست شهرداری کرمانشاه از نمایندگان مجلس

‍ پس از تصویب طرح یک‌فوریتی برگشت عوارض شهرداری‌ها؛ تقدیر و تشکر سرپرست شهرداری کرمانشاه از نمایندگان مجلس


پس از تصویب طرح یک فوریتی برگشت ۳۲ هزار میلیارد ریال عوارض سوخت سهم شهرداری‌ها توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست شهرداری کرمانشاه طی نامه ای از وکلای مردم کرمانشاه در مجلس، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، مهندس حامد لعل بخش در بخشی از نامه خود خطاب به آقایان؛ مصری، جاسمی و صفری نمایندگان مردم کرمانشاه در خانه ملت، آورده است: یقینا حمایت از شهرداری ها در حوزه های مختلف، حمایت از شهروندان و کمک به پیشبرد اهداف و پروژه های عمرانی شهر می باشد. از اینرو اهتمام مستمر و گامهای استوار و مطمئن حضرتعالی در تصویب مصوبه بازگشت عوارض سوخت سهم شهرداری ها که کمک شایانی به بازگشت حقوق شهرداری ها در سیستم مدیریت شهری است، ارج نهاده و مراتب تقدیر و تشکر خود و همکارانم را ابراز و اعلام می دارم.

امید است این اهتمام درخصوص تصویب مصوبه مذکور را در قانون بودجه ۹۸ نیز ملحوظ نمایید که موجب توسعه و تعالی شهرداریهای حوزه انتخابیه خواهید بود.

مهندس لعل بخش طی گفتگویی در این باره گفت: شهرداری‌ها در وضعیت بسیار نامساعدی از نظر اعتبارات قرار گرفته‌اند، و با بازگشت این اعتبار به شهرداری‌ها کمک خوبی به آنها در ارائه خدمات به شهروندان می باشد.

سرپرست شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه کمبود منابع مالی وجه اشتراک بیشتر شهرداری‌ها و عمده‌ترین دغدغه‌های مدیران شهری است، افزود: این مشکل در شهرهای میانی و کوچک به دلیل محدودیت در وضع عوارض و ایجاد درآمدهای محلی که ارتباط مستقیمی با ظرفیت‌ها و بنیان‌های اقتصادی شهر دارد؛ وضعیت بحرانی‌تری را ایجاد کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات