پس از سالها انتظار خیابان کارگر (دیوار شرکت سایپا خزر) تخریب و بازگشایی شد

پس از سالها انتظار خیابان کارگر (دیوار شرکت سایپا خزر) تخریب و بازگشایی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری قائم شهر در روز یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷ با همکاری و مساعدت مدیرعامل شرکت سایپا خزر ، همت اعضای شورای شهر و تلاش بی‌شائبه شهردار، ۶۱۱۳ متر مربع از دیوار متعلق به شرکت سایپا خزر که به میزان ۲۵۹۵ متر از بر اصلی خیابان کارگر بازگشایی شد.

دکتر معین‌پور، شهردار قائم‌شهر با اشاره به حمایت مستقیم اعضای شورای شهر، در خصوص این پروژه گفت: این طرح کمک بزرگی به بازگشایی لاین کند گذر از میدان جانبازان تا ابتدای خیابان کنسرو می‌کند که برای رفاه حال همشهریان انجام می‌گیرد.
وی از ساخت پارک موزه دفاع مقدس خبر داد و افزود: علاوه بر اینکه ۳.۵ هکتار از زمین نساجی به شهرداری تعلق پیدا کرده، مجموعه سایپا ۶ هزارو ۶۰۰ متر زمین را برای ایجاد فضای سبز هدیه کرده‌است که به احداث پارک موزه دفاع مقدس اختصاص خواهد یافت.
مناطق کمتر توسعه یافته و طرحهای نیمه‌کاره در الویت قرار دارند
مهندس صالح‌زاده، رئیس شورای شهر قائم‌شهر، با تاکید بر توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و پروژه‌های نیمه‌کاره که از دوره‌های گذشته بجا مانده، اظهار داشت: درایت هوشمندانه شهردار، با امور عمرانی شهر عجین شده است و یکی از این موارد تامین سرانه‌های فضای سبز و مسائل فرهنگی در خیابان کارگر بود که با بازگشایی نساجی شماره ۲ و سایپا خزر ، توافقات قبلی که عملی نشده‌بود، با همکاری مسئولان انجام گرفت.
در ادامه این مراسم آقای علی فلاح مدیر‌عامل شرکت سایپا خزر همدلی و همیاری بین همه را به فال نیک گرفت و بیان کرد: این اتفاق بزرگ، فرصتی گرانقدر برای شهروندان پیش آورده‌است که نتیجه همدلی و وفاق همگانی است.
در پایان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر باتفاق همراهان از خیابان جدید الاحداث نساجی بازدید کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قائم شهر

    منبع خبر

    شهرداری قائم شهر

    شهرداری قائم شهر

    شهرداری قائم شهر یک شهرداری در شهر قائم شهر می باشد

      نظرات