استقرار دفتر نمایندگی و بازرسی گاز سازمان در شهرستان راز و جرگلان

استقرار دفتر نمایندگی و بازرسی گاز سازمان در شهرستان راز و جرگلان

استقرار دفتر نمایندگی و بازرسی گاز سازمان در شهرستان راز و جرگلان

به گزارش روابط عمومی سازمان استان، در جلسه ای که روز گذشته با حضور چندی از اعضای هیات مدیره سازمان، معاون عمرانی فرماندار، رئیس شورای شهر، شهردار، مدیر بنیاد مسکن و رئیس شرکت گاز شهرستان راز در محل فرمانداری شهرستان و پیرو درخواست فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای مهندس سعید آیتی معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حضور مدعوین هدف از برگزاری جلسه و درخواست از سازمان برای تاسیس دفتر نمایندگی شهرستان را تسریع در روند رسیدگی به مراجعات مردمی،
علی الخصوص در مبحث گازرسانی و مرتفع نمودن مشکلات مردم خواند.

در ادامه مهندس سیاره، عضو هیات مدیره و مدیر واحد گاز استان طی گزارشی اقدامات و بازرسی های انجام شده در یکسال گذشته توسط مهندسان در شهرستان راز, اعلام نمودند تاکنون بازرسی های گاز بصورت مداوم و مکرر انجام شده و استقرار بازرس گاز مقیم و بومی در راستای بهبود ارائه خدمات می باشد.

مهندس عصمتی دیگر عضو هیات مدیره نیز در خاتمه ضمن دریافت آمار پروانه های صادر شده توسط شهرداری طی یکسال گذشته، به نمایندگی از رئیس سازمان استان، موافقت و آمادگی سازمان را در خصوص استقرار دفتر نمایندگی در شهرستان راز اعلام نمودند.

در خاتمه مقرر گردید:

  • اتاقی در محل ساختمان جدید بخشداری شهرستان در اختیار سازمان قرار گیرد.
  • تمام دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان لیست مهندسان بومی شاغل در دستگاه که پروانه اشتغال نظام مهندسی دارند را از طریق فرمانداری به سازمان استان اعلام کنند.
  • تجهیز مکان با سازمان استان می باشد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی یک انجمن در شهر بجنورد می باشد

    نظرات