ضرورت اهتمام دستگاه‌ها برای رفع مشکلات ورزشگاه یادگار امام تبریز/ مسیر جدید ورزشگاه به زودی آسفالت م ...

ضرورت اهتمام دستگاه‌ها برای رفع مشکلات ورزشگاه یادگار امام تبریز/ مسیر جدید ورزشگاه به زودی آسفالت م ...

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر عصر امروز در جلسه هماهنگی رفع مشکلات و نواقص ورزشگاه یادگار امام تبریز که با حضور رحمتی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد گفت: ورزشگاه یادگار امام از اهمیت ویژه ای در استان برخوردار است چراکه حداقل هر دو هفته یکبار جمع کثیری از شهروندان برای تماشای دیدارهای تیم محبوب تراکتورسازی در آن حضور می یابند و به واسطه آن، تصاویر این حضور پرشور، در کل کشور منعکس می شود .

وی سپس گفت: این ورزشگاه ویترینی برای تبریز و استان است و با توجه به اینکه از استان های مختلف کشور نیز برای حضور در ورزشگاه به تبریز می آیند، باید تمام مشکلات و نواقص این ورزشگاه سریع مرتفع شود .

ایرج شهین باهر با تاکید بر اینکه نباید برای تکمیل نواقص ورزشگاه منتظر ردیف های بودجه ای باشیم، گفت: باید همه دستگاه ها و ادارات مختلف دست به دست هم دهند تا مشکلات ورزشگاه برطرف شود .

وی گفت: به واسطه تیم فوتبال تراکتورسازی فضای نشاط و شادابی در کلان شهر تبریز. بین شهروندان فراهم شده است.

شهردار تبریز در خصوص مسیر جدید دسترسی هواداران به ورزشگاه یادگار امام نیز گفت: زیرسازی راه دسترسی جدید به ورزشگاه یادگار امام (ره) از ضلع غربی به پایان رسیده و طی روزهای آتی کل این مسیر آسفالت می شود .

وی به ضرورت ایجاد فضای سبز در محوطه و مسیرهای منتهی به ورزشگاه نیز تاکید کرد و گفت: آماده هستیم تا بعداز هماهنگی های لازم در خصوص ایجاد و توسعه فضای سبز در آن اقدام کنیم .

شهین باهر در پایان گفت: ورزشگاه یادگار امام به عنوان فرصت ارزشمندی در استان است که باید از این فرصت و ظرفیت های موجود در آن استفاده کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات