بهره‌برداری از ۳ طرح عمرانی و خدماتی در منطقه ۶

بهره‌برداری از ۳ طرح عمرانی و خدماتی در منطقه ۶

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از بهره برداری سه طرح عمرانی و خدماتی در منطقه شش با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸۳ میلیارد ریال در هفته جاری خبر داد.

محمدرضا برکت با اشاره به افتتاح چندین طرح عمرانی در منطقه ۶ اصفهان، اظهار کرد: پروژه پارک سردار شهید حسین روح الامین، پروژه پل دور برگردان سردار شهید عباسعلی علی بالایی و پروژه‌های پیاده راه سازی منطقه ۶ از جمله طرح‌هایی است که در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: پارک سردار شهید روح الامین در فضایی به وسعت ۱۴۴ هزار مترمربع ساخته شده که ۱۱ هزار مترمربع آن نیز پیاده‌راه سازی شده است و همچنین احداث مسیر دوچرخه سواری به طول دو کیلومتر در این پارک، دوچرخه سواری ایمن برای سکنه شهید کشوری را فراهم می‌آورد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۲۵۰۰ اصله درخت مقاوم به کم آبی در این پارک کاشته شده است، افزود: پارک سردار شهید روح الامین با اعتبار ۱۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

وی با بیان اینکه پروژه پل دور برگردان سردار شهید علی بالایی نیز با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد، گفت: سطح جاده سازی این طرح ۶۰ هزار مترمربع، طول عرشه آن ۲۶۰ متر و عرض آن ۱۲.۴ متر است.

برکت تصریح کرد: در پروژه‌های پیاده‌راه سازی منطقه شش نیز طرح هایی همچون پیاده‌راه سازی خیابان شیخ کلینی (مرداویج)، پیاده‌راه سازی خیابان رسالت، پیاده‌راه سازی خیابان الفت و قائم، پیاده راه سازی خیابان برق، پیاده راه سازی کوی استادان و پیاده‌راه سازی پارک مجموعه مسکونی زیتون انجام شده است.

وی با بیان اینکه مجموع مساحت کل پروژه‌های پیاده راه سازی منطقه شش، ۱۴ هزار و ۶۲۰ مترمربع است، اظهار کرد: مجموع هزینه کل پروژه های پیاده راه سازی این منطقه، ۱۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال بوده است؛ برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی که در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد، بالغ بر ۲۸۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات