شاهین شهر بر خلاف شهرهای دیگر استان اصفهان، مستعد و آماده پذیرش فناوری های نو و ایده های جدید است

شاهین شهر بر خلاف شهرهای دیگر استان اصفهان، مستعد و آماده پذیرش فناوری های نو و ایده های جدید است

نشست هم اندیشی مدیران عامل سازمان های فرهنگی شهرداری های استان اصفهان به میزبانی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در تالار شیخ بهایی این شهر برگزار گردید.
محمودی معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان به عنوان میهمان ویژه در این نشست گفت: شاهین شهر برخلاف شهرهای دیگر استان اصفهان، مستعد و آماده پذیرش فناوری های نو و ایده های جدید است.
وی ضمن تشکر از میزبانی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر، از قابلیت های شاهین شهر به عنوان ایران کوچک یاد کرد و اظهار داشت: از لحاظ مدرن بودن شاهین شهر را می توان با تهران مقایسه نمود.
محمودی با اشاره به ضرورت توجه به مباحث فرهنگی گفت: متاسفانه امور شهری و شهرداری ، به مباحث فنی و تکنولوژی تقلیل پیدا کرده که باید در کنار این مباحث به نهادینه شدن بیشتر حوزه های فرهنگی،اجتماعی و هنری اهمیت ویژه ای قائل شد.
وی خاطر نشان نمود: درصد بالای جلسات در استانداری حول محور فنی تشکیل می گردد در صورتی که کلیه مباحث شهری قائم به شهروندان آن شهر است و شهرداری هویتش را از آنان می گیرد؛ بنابراین یک شهردار علاوه بر تخصص در موارد فنی و تکنیکی، درحوزه فرهنگی ، اجتماعی و هنر نیز باید از دانش بسیار بالایی برخوردار باشد.
معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری افزود: اگر بتوانیم منافع سازمان را با منافع شهرداری ها گره بزنیم و شهرداران احساس کنند بخش اعظمی از درآمد را می توانند از طریق سازمان های فرهنگی تامین کنند ، بیشتر توجه می کنند و سازمان را بهتر خواهند دید.
جواد نصراصفهانی سرپرست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضران گفت: شاهین شهر شهری  متشکل از همه اقوام ایرانی است که دور هم جمع شده و به همین دلیل ، این شهر به ایران کوچک شهرت دارد، شهری که چند سالی است با عنوان شهر دانش و خلاقیت شهرت شناخته می شود.
وی افزود :با وجود مردمی فهیم در شاهین شهر به عنوان دومین شهر با سواد کشور، کار و خدمت در این شهر لذت بخش است و شهروندان همواره در کنار و همراه ما هستند، به موقع و در جای خود عملکرد سازمان را تحلیل و مورد انتقاد قرار می دهند.
وی در ادامه با اشاره به سابقه ده ساله تاسیس و فعالیت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر بیان داشت: در حال حاضر حدود پنجاه مرکز شامل فرهنگسراها ، سالن و زمین های ورزشی ، پیست موتورسواری و … زیر نظر سازمان اداره می شود.
سرپرست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در پایان گفت: با توجه به اینکه سومین جلسه در شاهین شهر برگزار شده ، امیدواریم این جلسات در راستای توانمندسازی سازمان ها و  برنامه ریزی برای ایجاد شادی و نشاط اجتماعی موثر باشد و فرصتی خوب به منظور هم اندیشی و تبادل تجربیات فراهم آورد.
گفتنی است در این نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی شهرداری های استان اصفهان با ارائه نقطه نظرات، موانع و مشکلات بودجه ای و اساسنامه ای سازمان ها را مورد تحلیل و بحث قرار دادند.
شایان ذکر است در پایان نشست برخی از مراکز سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از جمله فرهنگسرای اشراق ، مرکز خلاقیت و شکوفایی و بوستان مادر مورد بازدید قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات