برگزار مانور بزرگ آموزشی ایمنی و زلزله در دانشگاه شهیدباهنر


برگزار مانور بزرگ آموزشی ایمنی و زلزله در دانشگاه شهیدباهنر



سرویس خبر: مدیریت ارتباطات و بین‌الملل شهرداری کرمان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از برگزاری مانور آموزشی ایمنی و زلزله در دانشگاه شهید باهنر شهر کرمان خبر داد.
علی عسکری در حاشیه برگزاری این مانور بیان کرد: مانور ایمنی و زلزله توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و دیگر نهادهای امدادی برگزار شد.
وی افزود: در این مانور،عملیات اطفاء حریق در طبقات فوقانی انجام و عملیات  انتقال و نجات مصدومان از طبقات بالا به پایین شبیه سازی و انجام شد.
عسکری اظهارداشت: این مانور در دانشگاه شهید باهنر با هدف آشنایی دانشجویان با نحوه صحیح پناه گیری، خروج اضطراری در مواقع بحران، ارتقاء آمادگی سازمان‌های امدادی ، تمرین عملی سازمان‌های مسئول و کاهش خسارات در این مواقع برگزار شده است.
وی بیان داشت: آتش نشانان در این  مانور آموزشی  ضمن برگزاری مانور اطفاء حریق ، دانشجویان  را با مسائل ایمنی و نحوه کار با خاموش کننده ها آشنا کردند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه برگزاری این گونه مانورها در جهت ارتقاء آموزش همگانی بسیار مفید است، اظهار داشت: انجام  این مانورها می تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایمنی، کاهش خطر پذیری، کاهش خسارات مالی و جانی ، واکنش سریع  در مواجهه با حوادث، آمادگی بیش از پیش و سنجش میزان هماهنگی عوامل اجرایی داشته باشد.
عسکری تصریح کرد: لازم است بحث ایمنی در دانشگاه ها به صورت جدی و مداوم دنبال شود .

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۱۰۶.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۱۰۷.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات