پل عابر پیاده میدان بسیج با طرح گلیم کرمانی مفروش شد

به احترام عابران قانونمند:

پل عابر پیاده میدان بسیج با طرح گلیم کرمانی مفروش شد



سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
شهردار منطقه یک از مفروش کردن پل عابر پیاده میدان بسیج به احترام عابران قانونمند خبر داد.
مهندس خیاط زاده با بیان این مطلب که زیباسازی و بهسازی معابر از موارد بسیار مهم و مورد توجه مدیریت شهری منطقه یک می باشد اظهار داشت:
شهرداری منطقه یک در راستای زیباسازی و بهبود سیما و منظر شهری اقدامات متعددی را به اجرا در آورده است که از جمله آن زیباسازی پل عابر پیاده میدان بسیج می باشد.
وی افزود: به منظور ترغیب شهروندان جهت استفاده از پل های عابر پیاده و داشتن جامعه و شهری سالم، شاداب و کم حادثه اجرا شده است.
رضا خیاط‌زاده هدف از این اقدام را ارج نهادن به عابرانی که به حق و حقوق خود و دیگران احترام می گذارند و برای جلوگیری از حوادث احتمالی و تلفات و صدمات ناشی از آن از روی پله های پل عابر پیاده عبور می کنند، عنوان کرد.
وی از دیگر اهداف اجرای این طرح را معرفی فرش های کرمانی با نقوش اصیل و منحصر به فرد کرمان به همه ی شهروندان و گردشگران عنوان کرد و گفت: این طرح با استفاده از نقوش خاص و اصیل بر روی پله های پل عابر پیاده میدان بسیج اجرا شده است.
مهندس خیاط‌زاده  با بیان اینکه جهت بهسازی و زیباسازی معابر شهرداری منطقه یک پروژه هایی را در دست اجرا دارد، خاطرنشان کرد: اکثر پل های عابر پیاده موجود در سطح منطقه را به زودی با طرح های متنوع و متفاوت از فرش های اصیل کرمانی در راستای زیبا سازی منظر شهری مفروش خواهیم کرد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۹۰.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات