نایب رئیس دوم سازمان:
سازمان سعی دارد کارگاه های تخصصی را بصورت زنده در فضای مجازی پخش نماید

نایب رئیس دوم سازمان: سازمان سعی دارد کارگاه های تخصصی را بصورت زنده در فضای مجازی پخش نماید

نایب رئیس دوم سازمان:
سازمان سعی دارد کارگاه های تخصصی را بصورت زنده در فضای مجازی پخش نماید


به گزارش روابط عمومی سازمان؛ حسین نعمتیان نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در کارگاه تخصصی "طراحی سازه ای و ضوابط اجرای دیوار های ساختمان" که روز پنج شنبه ۲۲ آذرماه در تنکابن برگزار شد اظهار داشت: گروه های تخصصی عمران و معماری و کمیته آموزش و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای فرهنگ سازی اجرای وال پست در دیوارهای ساختمانی به دلیل اهمیت موضوع، برنامه های ویژه در نظر دارد .

وی با اشاره به ابلاغیه و دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: پس از زلزله کرمانشاه، این ابلاغیه خطاب به مهندسین طراح و ناظر رشته های عمران و معماری تاکید دارد تا بر طرح و اجرای صحیح وال پست اقدام نموده و در صورت تخطی به مرجع صدور پروانه گزارش داده شود .

نایب رئیس دوم سازمان افزود: امروز سازمان مبادرت به پخش زنده در فضای اینستاگرام نموده و در کارگاه ها و همایش های بعدی هم این روند ادامه دار می باشد.

مهندس نعمتیان با اشاره به شعار "اجرای وال پست یعنی سلامت ساختمان یعنی سلامت خانواده" بیان داشت: مازندران از آن دسته استانهایی است که در شروع اجرای وال پست و مهار اجزای غیر سازه ای بوده و از مشکلات پیش رو، عدم اطلاع و همکاری سازندگان و کارفرمایان می باشد.

وی تصریح کرد: کنترل اجرای صحیح وال پست ها، باید با همکاری توام مهندس عمران و معمار و با رعایت ضوابط آیین نامه زلزله و مقررات ملی ساختمان می باشد.

نایب رئیس دوم سازمان در پایان بیان داشت: سازمان در نظر دارد با توجه به اهمیت موضوع کارگاه فوق را در نقاط دیگر استان نیز برگزار نماید.

در ادامه دکتر کوروش غفاری، دکتر نادر خواجه احمد عطاری و مهندس ابوالفضل آجرلو به سخنرانی پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات