تجهیز ۷ بوستان شهر به سایت ویژه دوچرخه سواری

تجهیز ۷ بوستان شهر به سایت ویژه دوچرخه سواری

تجهیز ۷ بوستان شهر به سایت ویژه دوچرخه سواری

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: تجهیز ۷ بوستان شهر به سایت ویژه دوچرخه سواری بانوان با اعتبار ۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن نوری با بیان این مطلب در برنامه زنده رادیویی "شهرما" که از صدای خراسان رضوی پخش شد، اظهار کرد: شورا و شهرداری ابلاغیه‌ای در راستای توسعه ورزش همگانی صادر کردند تا در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی بانوان، ۷ بوستان شهر به سایت ویژه دوچرخه سواری بانوان تجهیز شود.
وی بیان کرد: در همین راستا در مناطق و محلاتی است که خاستگاه مردمی برای احداث این سایت‌ها وجود دارد و تراکم جمعیت در آن مناطق بالا است، این مهم اجرایی شد.
معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به اختصاص اعتبار ۵ میلیارد ریال به این منظور، ابراز امیدواری کرد: زمینه برای توسعه فعالیت‌های ورزشی بانوان در نقاط دیگر شهر فراهم شود.
نوری گفت: در همین راستا بوستان ارم، کوهسنگی، ملت، حجاب، شهید حسین فهمیده، وفا نصرت و پردیس قائم به سایت دوچرخه سواری مختص بانوان تجهیز شد و امید است این فضا، مکانی مفرح برای بانوان باشد تا بتوانند به راحتی از این فضا استفاده کنند.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات