‍ ‍ ‍  مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه از سوی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تقدیر شد

‍ ‍ ‍ مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه از سوی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تقدیر شد


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه به دلیل تلاش برای خدمت رسانی ، پذیرائی و اسکان زائران گرامی اربعین حسینی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و بهمن صحرایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، سجاد سلیمانی در همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی که در روز پنجشنبه ۲۲ آذرماه ۹۷ با حضور حضرت آیت الله علماء نماینده محترم ولی فقیه در استان و بهمن صحرایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزارشد، با اهدای لوح مورد تقدیر قرارگرفت.

در متن تقدیرنامه ای که به امضای نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه رسیده است آمده است:

با سلام و تشکر خدمت خالصانه و بی ادعا همراه با عشق و دلدادگی به زائرانی که با پای دل مسافر کاروان اربعین حسینی شدند ، هدیه ایی است بی نظیر که تنها به انتخاب ارباب شامل حال کسانی می گردد که پاکی و صفای باطن و ایمان و تقوای آنان در صحیفهء عاشقان و مریدان به اهل بیت (ع)به ثبت رسیده است .

لذا ضمن ارج نهادن به تلاشها و زحمات بی شائبه جنابعالی در راستای اسکان،پذیرایی و تکریم از زائزین گرامی که منجر به خلق تجمع بی نظیر عاشقان حسینی در کربلای معلی گردید، تشکر و قدردانی نموده توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستاریم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات