در دیدار با اعضا محترم شورای شهر بیرجند”تعامل و روان سازی جهت رفاه حال شهروندان”

بر اساس هماهنگی بعمل آمده ساعت ۱۲:۳۰ روز شنبه ۲۴ آذرماه اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان جنوبی با حضور در دفتر شورای شهر بیرجند با اعضا محترم شورا دیدار و مذاکره نمودند.

عباسی رییس سازمان در ابتدا عنوان کرد:بدنبال تعامل و روان سازی جهت رفاه حال شهروندان هستیم.

ایشان به بررسی مشکلات در پیش روی شهروندان در روند پیگیری پرونده های ساخت و ساز اشاره و خواستار تشکیل کارگروهی در اینخصوص و یا معرفی نماینده ای از طرف سازمان جهت حضور در جلسات مربوطه شدند.

توجه به مشکلات سرمایه گذاران استانی،پیگیری نماهای شهری،در نظر گرفتن بافت فرسوده شهر،استفاده از تخصص مهندسین سازمان،توجه به المانهای شهری،تبلیغات میدانی،کفسازی پیاده روها،مناسب سازی ویژه معلولین،استفاده از نورپردازی در المان ها و نماهای شهری،تشویق مردم درخصوص استفاده از مصالح بومی و استاندارد،عقد تفاهم نامه هایی جهت سهولت امور با شورای شهر،توسعه خدمات الکترونیکی شهرداری،توسعه پارکینگ های عمومی،بازیافت زباله ها،

از جمله مواردی بود از طرف اعضا هیات مدیره سازمان مطرح گردید.

در ادامه تقی زاده رییس شورای شهر بیرجند نسبت به همکاری و مشارکت با سازمان اعلام آمادگی نمود و بیان کرد:از حضور متخصصین سازمان نظام مهندسی ساختمان در بهره گیری امور استفاده خواهیم کرد.

رییس شورای شهر بیرجند به تدوین طرح جامع ترافیک شهر اشاره و عنوان کرد در کمیسیون، طرح فوق از نماینده سازمان دعوت بعمل خواهد آمد.

ایشان  در پاسخ به موارد مطرح شده توسط اعضا هیات مدیره ازجمله طرح باآفرینی شهری تفصیلی،بازیافت و … بیان کردند:موارد پیگیری و در طی مراحل مختلف اطلاع رسانی می گردد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی یک انجمن در شهر بیرجند می باشد

    نظرات