تعیین تکلیف مجتمع اقامتی  سازمان در مشهد مقدس، دستور کار جلسه اخیر هیئت مدیره

تعیین تکلیف مجتمع اقامتی سازمان در مشهد مقدس، دستور کار جلسه اخیر هیئت مدیره

در هفتمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که روز شنبه ۲۴ آذر برگزار شد، تعیین تکلیف مجتمع اقامتی مشهد به بحث و بررسی گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، در این جلسه مدیر امور رفاهی سازمان گزارش مصوری از سوابق و وضع موجود مجتمع ارائه کرد که در آن شرح هزینه–فایده مجتمع تشریح شده است.

وی در گزارش خود از ضرورت احداث پله فرار برای ساختمان یاد شده و پیگیری تغییر کاربری مجموعه، از مسکونی به هتل یاد کرده است.

در این نشست اعضای هیئت مدیره به تفصیل درباره نحوه اداره مجتمع و انتخاب پیمانکار واجد صلاحیت، هزینه‌های استهلاک ساختمان و تغییر کاربری، اعضای استفاده کننده از مجتمع و هزینه‌های بالاسری آن رایزنی کردند و رئیس سازمان در جمع بندی اظهار داشت: از آنجا که کار سازمان هتلداری نیست مدیریت بهره برداری مجتمع اقامتی مشهد باید به افراد واجد صلاحیت سپرده شود و سازمان علاوه بر پیگیری احداث پله فرار و تغییر کاربری درباره فروش مجموعه و تبدیل آن به فضای با کارآمدی بهتر تصمیم گیری خواهد کرد.

در جلسه اخیر هیئت مدیره، مهندس زحمتکش به اتفاق آرا به عنوان نماینده هیئت مدیره در امور رفاهی سازمان انتخاب و مقرر شد، سبد رفاهی متنوعی برای قریب به اتفاق اعضای سازمان طراحی و مورد اقدام قرار گیرد.

استعلام از شورای مرکزی سازمان درباره برگزاری انتخابات گروه های تخصصی از دیگر تصمیمات هیئت مدیره سازمان بود.

در آغاز جلسه دکتر سالاری یاد و خاطر شادروان مهندس رضوانفر اولین رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد را گرامی داشت و گزارشی از  فعالیت های هفته گذشته سازمان و ملاقات های برون سازمانی ارائه کرد. وی همچنین از ایجاد واحد منابع انسانی در سازمان با هدف حفظ و جذب نیروهای کارآمد و جلب رضایت مردم براساس شیوه های علمی و حرفه ای خبر داد. در این نشست دکتر جواهری گزارشی از فعالیت های اخیر شورای مرکزی از جمله عقدتفاهم نامه همکاری با کشور آلمان در زمینه های آموزشی و پیگیری هزینه های صدور شناسنامه فنی و ملکی ارائه کرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات