پیام تبریک مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی گیلان به مناسبت هفته حمل و نقل

پیام تبریک مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی گیلان به مناسبت هفته حمل و نقل


بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ تحولات صنعت حمل و نقل کشور روزهای سرنوشت سازی بوده اند که نقش تعیین کننده ای در انجام شبکه حمل و نقل داشته اند و ۲۶ آذر ماه ۱۳۶۲ از شمار چنین روزهایی است.

این روز به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور و برای آگاهی هر چه بیشتر جامعه با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل ایران زمین به عنوان «روز حمل و نقل» انتخاب شده است که پاسداشت این روز یادآور تعلق خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان می باشدصنعت پرفروغ و آتیه دار حمل و نقل، به واسطه تلاش و خدمات شبانه روزی و بی وقفه دست اندر کاران این بخش، فصلی درخشان را در تاریخ پرتلالو توسعه روز افزون کشور گشوده و افق روشنی را در آیینه چشم انداز کشور ترسیم نموده است.

به همین مناسبت، فرا رسیدن هفته حمل و نقل  را به محضر خانواده بزرگ حمل و نقل به ویژه  ، راهداران پر تلاش ، رانندگان عزیز ،  پلیس راه و راهور  و همه دست اند کاران عرصه حمل ونقل تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن ادای احترام به همه این عزیزان خدوم، اهتمام وتلاش همه دست اند کاران عرصه حمل ونقل ،  را ارج می نهم.

امیداست، در پرتو الطاف بیکران الهی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و تقویت وتحکیم اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موید و منصور باشید .

ماکان پدرام

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی گیلان

آذر ۱۳۹۷

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات