کارگاه آموزشی اپراتوری کارخانجات اسفالت استان آذربایجان شرقی برگزار شد...

کارگاه آموزشی اپراتوری کارخانجات اسفالت استان آذربایجان شرقی برگزار شد...

دکتر اخلاقی، مهندس اثنی عشری و مهندس منظوری مدیران کل سابق راه و شهرسازی استان از مهمانان ویژه این کارگاه آموزشی بودند.

مهندس سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی ضمن خوشنودی از برگزاری چنین کارگاه هایی که توان فنی کارکنان را افزایش می دهد و موجب بهره وری بیشتری در سازمان میشود از کلیه شرکت کنندگان درکارگاه تقدیر و تشکر نمود.

ادامه برنامه با سخنرانی و تدریس مهندس صیادی در خصوص انواع و اجزای کارخانه آسفالت، نحوه تولید آسفالت، لزوم اخذ گواهینامه فنی، ایمنی در کارخانه آسفالت، نظام کنترل کیفی در کارخانه آسفالت، هامهنگی اکیپ تولید و پخش و تانکرهای حمل قیر آغاز شده و متعاقب آن مهندس سرمستی نیز در موضوعات تهیه طرح اخلاط کارگاهی ، بررسی طرح اخلاط آزمایشگاهی، کنترل کیفیت مخلوط آسفالتی، افزودنی های آسفالت، نمونه برداری و بررسی مشخصات و نحوه بارگیری آسفالت تولیدی مطالب خود را ارائه نمودند.

اخرین بحث کارگاهی، تدریس مهندس سلطان بیگی بود که با موضوعات نحوه شناسایی معادن، روش های استخراج مصالح، انتخاب محل سنگ شکن، انواع سنگ شکن ها، انواع فیلترها و سرند ها، مراحل تولید مصالح، تفکیک و ذخیره مصالح، و کنترل کیفیت فیلر جلسه راخاتمه بخشید.

این کارگاه با تعداد سیصد نفر از شرکت کنندگان اعم از مهندسین و اپراتورهای کارخانجات آسفالت استان و تعدادی کارکنان اداره کل راه و شهرسازی در محل سالن جلسات شرکت قیر و آسفالت آذربام برگزار گردید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات