با هدف هماهنگی و وحدت رویه ، همایش مهندسین بازرس گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید .

با هدف هماهنگی و وحدت رویه ، همایش مهندسین بازرس گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان،همایش سالانه مهندسان مکانیک (بازرسان گاز ) سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با هدف گسترش دانش فنی و اعتلای صنعت ساختمان و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری محققان در عرصه های مرتبط روز سه شنبه  ۲۷ آذر ماه با حضور ریاست سازمان ، بازرس سازمان و مهندسان مکانیک استان در محل دانشگاه آزاد شهرکرد  برگزار گردید .
در ابتدا ریاست سازمان  آقای مهندس مهران کوهی ضمن خیرمقدم با اشاره به لزوم برگزاری این چنین همایش وآموزش مداوم و به روزرسانی دانش و آگاهی مهندسان مکانیک را  ضرورتی غیر قابل چشم پوشی دانست و برگزاری همایش های آموزشی را یک از موثرترین روش های ممکن برای انتقال دانش و تجربه روز  برای تمامی رشته ها برشمرد.

در ادامه    آقای مهندس مجید خرم نماینده هیات مدیره اظهار داشت تلاش میگردد در این دوره با همفکری و همکاری مهندسین مکانیک مسائل و مشکلات مهندسین در خصوص بازرسی گاز و چالش های پیش رو و رفع آن بپردازیم.
در ادامه این همایش آقای مهندس سلیمان رئیس گروه تخصصی مکانیک سازمان با اشاره به اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به منظور توسعه خدمات مهندسی و همچنین اقدامات گروه تخصصی و همچنین فعالیت انجام شده گزارشی ارائه نمودند .
در پایان اعضا محترم مسائل و مشکلات خود را در این خصوص ارائه دادند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری یک انجمن در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات