پیگیری موضوع مفاصا حساب طرح های عمرانی از مسئولین ارشد استان

پیگیری موضوع مفاصا حساب طرح های عمرانی از مسئولین ارشد استان

به گزارش روابط عمومی - مسئله "مفاصا حساب طرح های عمرانی" نقطه مشترک مورد اعتراض همه پیمانکاران این عرصه است چرا که از این رهگذر ضرر و زیان زیادی را متحمل شده اند. در  همین راستا درخواست های مکرری را به انجمن شرکت های عمرانی ارسال کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شده اند.

هیئت مدیره انجمن شرکت های عمرانی به عنوان متولی و نماینده جامعه عمرانی استان خوزستان این موضوع را با مسئولین و سازمان های مختلف از جمله سازمان تامین اجتماعی استان مطرح نموده است.

علی طاهری رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت های عمرانی خوزستان در همین رابطه و پس از نشست با معاونین اداره کل تامین اجتماعی خوزستان به همراه چند تن از مدیران شرکت های عمرانی، گفت: به دلیل پیچیده بودن و اختلاف نظر بر سر موضوع مفاصا حساب طرح های عمرانی از مدیرکل تامین اجتماعی استان درخواست شد تا زمانی که در این راستا تعیین تکلیف نشده است از صدور " برگ مطالبه و اجراییه " بر علیه پیمانکاران خودداری شود.

وی ضمن تقدیر از حمایت و پیگیری های شهلا عموری زاده ریاست اتاق بازرگانی اهواز در این زمینه، افزود: انتظار جامعه عمرانی این است با توجه به اهمیت مفاصا حساب طرح های عمرانی، استاندار خوزستان برای کمک به حل و فصل آن میانجگری نموده و یاری گر پیمانکاران پرتعداد این استان باشد.

گفتنی است پیش از این علاوه بر مکاتبه های متعدد، موضوع مفاصا حساب طرح های عمرانی طی چند برنامه تلوزیونی مطرح شد. لازم به ذکر است درخواست فوق هم اکنون از سوی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان در حال بررسی است.

لینک اصل خبر در سایت انجمن شرکت های عمرانی خوزستان

    منبع خبر

    انجمن شرکت های عمرانی خوزستان

    انجمن شرکت های عمرانی خوزستان یک انجمن می باشد

      نظرات